Tuesday, December 9, 2008

ayam masak kicap

erm..... smlm... am masak utk aku ayam masak kicap.... ermmm sedap gak.. but pedas giler sbb dia letak lada hitam byk giler... ahaksss.. thanks am.... 1st time lelaki masakkan something for me.... terharunyaa.....Free Smiley Face Courtesy of www.FreeSmileys.org

then ari ni baru aku teringat... nape laa aku x amik pic dia tgh masak... adehhhh.... am kate sib baik aku blur... kalo x... sure da terpampang pic dia... hahaha... nasib laaa... ahaksss..

ari ni dia lik kedah as dia cuti smp 14 december... ermmm.... hahah... bila terigt punca dia cuti... aku jadi rasa bersalah lak... ahakss....

before that... sempat laa kitorg ronda2 melaka.... p naik eye on malaysia... am kate dia xpenah naik... so p laa..... nampak ck steady jek... rupanya goyang gak c am ni.... turun jek dia start mabuk... wakakakka.... so aku jd nurse laa sekejap... tah cm ne leh jd tentera pon aku xtau laa.... ahakss.. ampun am..... Free Smiley Face Courtesy of www.FreeSmileys.orgFree Smiley Face Courtesy of www.FreeSmileys.org





0 budak itam komen: