Tuesday, January 5, 2010

bella




cite sat ttg budak umah aku.. bella.... dia ni giler... pg keje pakai tudung.. kuar jenjalan.. xpakai.. dia cite.. sbb masa dia interview kje skrg ni.. blah pg ade inteview kt mahkamah syariah.. so sah2 kena pakai tudung.... so sbb pg tu dah ada interview.. then ptg tu plak interview kt tempt dia keje skrg... skali harung jek.. hampehh... ahaksss..


org nyer berumur 23 thn.. sempoi jek... bf dia duk sama tempt ngan kami cuma lain2 blok.. ermmm kemain rajin laa si bella ni memasak utk bf dia.. so aku tumpang sekaki... dia laa punca aku makin membesar duk kt penang ni... dia tu kerempeng xpe arr....


bella ni ske mengemas... pastu kekadang giler gak pale otak dia ni... bila time aku syok² dok layan tipon kt bilik.. nk romantik2.. dia mesti dtg wat keje bukan2 nk pedajal aku... menjerit2.... ayang laa abg la... giler.... kalo tgk muka.. mmg korg x caye laa ape dia ni nyer perangai...


pastu... dia ni bermusuhan ngan jiran kitorg yg ske menyibuk.. yg aku pelik tu.. antara kami bertiga.. dia je slalu bertembung dgn penyibuk tu... hahahah.. kelakar je aku rase..... kalo dia msk hempas2 pintu.. sure sbb bertembung ngan badut2 umah dpn....
ngan bella ni leh kawtim sket... tu yg syok tu.... pastu dia ngan bf dia.. dah laa duk dekat2.... ari2 lak jumpa... tp setiap stgh jam if dia ada kt umah.. mesti akan call.... adoiii... time tu aku lak slalu pedajal....
dah tu kalo aku mandi ke ape ke... ade ke kekadang dia p gegar pintu... pastu p tutup lampu... giler arrr budak ni... smlm... dia wat cm tu.. smp terbabas berus gigi kt gusi... skt... aku ckp.. aku akan balas dendam.... hahahahah....
so pasni aku akan balik kl.... aku ckp kt dia.. dtg kl... roger2 laa aku... bwk duit byk2.. ahaksssss.. tp bella ni jenis x berkira... tu yg bagus... kalo beli ape2... xde hal nk kongsi2... so aku pon cm tu gak....

0 budak itam komen: