Wednesday, August 4, 2010

besday ex bf aku

jumaat aritu 3o julai 2010..... besday ex bf aku.... so aku balik keje pukul 5... trus balik umah.. mandi² siap² then kuar ngan dia.... aku penat gak time tu.. tp layankan aje.. aku pon lama dah x kuar memane.....


plan weols nk tgk wayang... tp memandangkan xde cite menarik.... so just jalan² kt dataran pahlawan... pastu g uptown... pewot da keroncong... tp besday boy ckp nk mkn kt pantai puteri... aku tahan aje arr.... lemah dowhhhh mcm bateri xde cas kekdahnye....

aku pon cm da xbrape larat arr nk jenjalan cm dlu... mebi sbb beban kerja skrg.... penat gilos...... time off tu adalah time utk recharge energy..... then pas kami nk kuar dr DP... fon dia asyik berbunyi.. ahakss.. dia blah jauh dr aku... pempaham je laa.... sure awek dia call.... apede hal nk jauh²..... bf aku lak baik giler x call aku.... tp aku da bgtau laaa aku kuarr..... tp kalo kol pon dengan selamba je aku jwb... xdee hal laa.....

maka selepas tu... pg laa kami ke pantai puteri... mkn kt 1 kedai tu... tomyam dia mmg sedap... tp tang ikan siakap kemain beso lg... mane larat nk mkn berdua... ahakss..... tgh2 lepak tu awek dia cal lg... jap² msg... alaaa aku paham sgt.... tp malas nk amik port.... bf ko... bkn bf aku.... ahakss... dia tipu pon... bkn aku amik pusing... hehhehheh....

pastu dia asyik komplen badan aku makin besar...... ermmm mmg aku sedar tu... ngan situasi aku kapel ngan org kuat makan... adoi... bf aku pantang je ade kafe ke kedai mkn... sure serbu... giler siot... mkn berdua pon kadang² smp rm100.... giler.... mane x badan aku naik... siap warning aku... jgn makan ubat kurus... mcm ni pon dia syg gak... cm syiallll je statement.....

ex bf aku asyik je ckp dia xde awek laaa xde org nk laa... ermmmm aku cukup kenal dia.... sorry to say aku xcye statement tu... hahahaha... i'm sowiii..... hehehe

aku ade arrr beli 1 kad tu kengkonon nk laa ng kt dia... sb nk beli adiah.. xtaw nk beli ape.... kalo bf sendiri taw laaa nk beli ape.... sbb dia ni cerewet sket... kang aku beli pape.. xkenan.. aku gak kecik ati... tp last2 kad tu pon aku x bg... sbb segan.. hahahahaa.... ermmmm

oit... pejam celik pejam celik.... lg 4 hari besday aku... ahakss.. sape ade present tu... sila kontek aku.... utk uruskan urusan pengambilan... ahakss......

k laa check it out... babaiiiii

p/s : kekadang aku rasa rindu gak kt dia.. ermmm aku pendam je laaa..... x guna kenang benda da lepas

0 budak itam komen: