Monday, October 20, 2008

hantaran kawenn....

some friends... tau kot mak aku ni... buat biz gubah² hantaran kawen.. ahaks... even utk aku yg nk kawen zaman bila pon xtau lg da siap... of course laaa yg paling special.. ahakkksss...





then ade la 1 family ni dtg nk suh gubah hantaran la... hantaran lelaki dr pihak pompuan... aku tgk barang² dia.. mmg laaa kata org jenama yg di kenali la.... tp yg biasa laaa cm POLO...jam plak SEIKO... siap ade camera... LUMIX.... tp tu aku x heran laa.. xkisah la mende pon nk bg.... tp yg x syok nye... ade ke dia leh cakap... Free Smileys & Emoticons at Clipart of.comharga² nnt jangan buang.... pamerkan kt hantaran tu... mesti nampak yek.... mak aku da terkejut beruk dah... ye arrr.. siap suh pamer2 harga... mana x nye... baju polo jek aku tgk kt tag dia dah RM129.90... aku rasa lepas tolak diskaun ade la dlm 40-50 hengget jek... jahat kan aku... kamera pon cm tu dah... puas la gak nk memikir cm ne nk tunjuk harga² tersebut....Free Smileys & Emoticons at Clipart of.com





org tu pon da amek barang dia..benda nya cantik tp aku cm menyampah dgn gelagat org tu... so aku slalu ckp gubahan tu paling buruk giler... lg 1 nk gubah guna item mahal2... tp kedekut... adehhhhh... kalo aku yg run biz tu.. sure lingkup dah.. xkuasa aku.... siib baik org ni da amik barang kalo x aku tunjuk kt cni.. bukan main senyum lg org tu tgk harga yg terpamer kt hantaran dia... tetiba aku rasa kesian lak kt bakal suami dia... wakaakakakakakaka cari lain la bang!Free Smileys & Emoticons at Clipart of.com

4 budak itam komen:

leen said...

ko mmh tak berhati perut nokkkk.hahaha

~natasha~ said...

waakakakaaka.. ade wei... siap lebey² lg pewot ni.....

i.am.belle. said...

hahaha..
first time haku dengar orang nak wat gitu. hmmm thts just purdy damn lame. only losers do that. hohoho =P laki dia pun Loser thts why leh kawin (hihihi)

betuii ka ori tu ke dia beli kat 'P.S' butik hohoho

~natasha~ said...

tag from parkson... ori la kot.... but kalo kite g parkson pon tgk baju² polo ni biasanya diskaun 50-60% kan... ahaksss...