Thursday, January 15, 2009

ermmm demam mode...

lame x update blog..... tah laa ape nk jadi aku skrg... but at least ade 1 good news.. aku dpt keje baru.... d UDA HOLDINGS in BB... so x perlu laaa aku jd keluang girl lg.... ahakss.. penat gak keje shift ni... even leh wat duit... tp byk pengorbanan... kiranya skrg da leh jadi SUPERHUMAN... wakakaka.... aku xcite lg ape azam tahun baru ekk... huhuh... sbnrnye... aku xpernah ade azam.. sbb aku kenal sgt diri aku.... bkn leh pakai pale otak aku ni.. ahaksss...so better aku wat je ape aku nk.. and xyah wat ape yg aku xnk... just aku nk jadi lebih matang arr dis year... da nk msk 25 babe~!! siyes.. buruk kalo perangai cm budak2 time skrg ni... hahahaha....

One more things... aku kena kawal sket gelabah... aku mmg xleh gelabah arr.. kalo gelabah... sure aku jd xaxau... so bole mendatangkan marah.. cian kt org2 sekeliling aku... ahakss

ermm... aku demam skrg ni.. ahakss.. mak aku kate demam ni nyucikan dose2 kecik.. ahakss.... pastu smlm mak aku call ckp adik aku masuk hospital... cian gak... ahakss... xtau laa cm ne.. hopefully dia ok la.....

k arr... xtau nk type pe lg... len kali aku drop by.. ahaksss

0 budak itam komen: