Wednesday, March 31, 2010

singapore....

ermmm.. trip to there... buat aku bkenalan dgn seseorg yg well.... bg aku package laa.. kekadang dia lurus.. kekadang hampehh.. kekadang funny and kdg2 blur.....

just name it as AZ..... dia org melaka... sma cm aku.. but merantau cari rezeki d kota singa... memula aku bosan gak.. sbb dia ni jenis yg suka sgt ckp sorry....

dia tye aku suka borak topik ape?? aku ckp aku suka ckp ape sj... but utk org yg baru kenal ni... something yg light² la... bkn wat ringan2.. tp citer yg xterlalu personal.. haks... dia cite byk sgt jokes......

dia bgs laa... baik pon iyer.... and dia bgtau dia br je clash dgn awek dia.... org melaka gak.. sbb family x restu.... family pempuan tu loaded.. so dia nk kawenkan that girl dgn anak buah dia sendiri... konon.. supaya kekayaan xjth kt tgn org lain..... cm filem lak.....

dia byk bg inspiration kt aku.... layan aku.. sbb seorg abg melayan adiknye... i'm glad.. since aku xde abg....

and there's a time.. aku ckp kt dia....

yg ada kt tubuh badan aku ni rusuk siapa agaknya..???? -time ni aku btl2 down krn seperkara yg berlaku antara aku dan zamri...

he tried to chill me out...

dia ckp... i punye rusuk ni ade ilang... u yg curi yek.....

bengong laaa mamat ni..... then i cried infront of him...

thank God u send me an angel in the right moment... he's the brother that i always wanted.....

dia abg aku ok.. ati aku bkn milik siapa2...... xbersedia....

oh..... i miss my ex so much... tp dia xrindukan aku pun maklum da ada pengganti....

1 budak itam komen:

asked said...

sweet giler~!!
hahaha
sengal tol la mamat ue..