Monday, March 29, 2010

time to move on....

move on natasha~!!!.....
somebody told me that.. ahakss...
perlu ke utk move on.... ??? perlu kot.. sb aku slalu sgt... maju ke depan.. aku reverse balik ke belakang... kutip apa yg tertinggal..... sayang dibiarkan cm tu je...
dlm sesetengah perkara... aku rasa aku ni champion... tp bila bkaitan dgn cinta.... aku the loser..... hahhaahaha gelak kt diri sendiri....
aritu aku cite ttg perasaan aku pd mohd zamri.. ermmm br² ni aku dpt taw dia da declare dgn sekor makhluk ni.... ermmm mmg xde kena mengena ngan aku... dan ini menandakan aku perlu back off.... xperlu lg utk menanti cinta dia bersemi utk aku.....
sedih.. tu laa perasaan aku... dendam.. mmg aku dendam.. aku marah.... tp utk beberapa ari je.. skrg aku sedar... marah dan dendam xkan membawa aku kemana2... dia ttp org yg aku syg... cuma syg tu.. kdg² xsemestinya memiliki...... so lantak laa dia dgn pempuan tu.... pempuan tu pon nk sgt kt dia... ambil la..... aku redha..
aritu aku ckp kt dia... aku akan buat dia derita... huhuhuh.. aku xkjam cm tu... xsmp ati aku.... aku biarkan dia.. aku bawa ati aku... aku akan rawat sendiri luka ciptaan aku ni... kalo tkt dilambung ombak jgn brumah dtepi pantai tol x...... sendiri makan.. sendiri laa pg berak..... ahakss... bgs lg aku wat mende lain... dr dok menyempitkan otak aku dgn diorg yg tah pape tuh....
seorg abg.... ckp... jgn krn pts cinta kite rase ni laa end of the world.... it's actually beginning of new chapter... best gak dpt begin new chapter ni... haksss.... thanks to abg sbb byk bg kata² semangat... ermmm jgn salah paham... dia mcm brother yg aku xpnh ada.... aku bkn nya giler sgt nk ade bf.. relax² laa dlu.. xperlu gelojoh... bkn main kaut je sape².. very not my style..... ahakss..... aku akan cari yg lebih baik.. and... aku akan pastikan dia lebih bijak dr aku.... supaya xlaa terjadi spt sblm² ni.......
aku xkan ganggu mohd zamri lg.... tpulang laa apa yg akan berlaku pd dia.. now aku nk move forward.... aku xkan toleh belakang walau sedikit pun.... aku bkn nk kejar² duit ni.... aku just nk idup senang.... org ada duit pon blom tentu happy kan... aku akan buktikan kt dia... duit bkn segalanya utk aku...
skrg bkn masanya utk aku menangis ke ape ke.... huhuhu... aku kena jadi org yg baru.... walaupun aku masih syg kt dia.. tp aku simpan je laa dlm ati... xmau dah aku jilat2 ludah cenggini... xsyok arr..... dah xseru.... mungkin dia skrg tgh bahagia ngan bettyna tu... ahakss... hopefully....
reason aku nk membawa diri.. sbb aku ni bkn hipokrit aku xleh sorok perasaan aku kt dia.. salah aku gak semua tu... bodoh mengawal perasaan....
so guys... doakan aku dpt apa yg aku nk dlm life ni..... dia kini... da jd sejarah idup aku.... bye² to old memories.... no more turning back........

0 budak itam komen: