Wednesday, March 11, 2009

cousin's wedding


last saturday was my cousin's reception dinner which was held at dewan felda perdana..... jalan semarak....




the event quite ok.... since there were all the datuk2.. tun2.. and all that.. ahaksss... bcos my cuz married to rasa nya Appeals Court President punye daughter... ahakss... lupa arr dia nyer pangkat....

tu first time aku jejakkan kaki ke hall tuh.... mmg nice.... no wonder ramai org kenamaan buat event kt sane.... b4 wujudnya KLCC... PICC and tah ape2 lg...

as aku xde baju to go to that majlis.... pagi sabtu tu... aku p ronda cari baju yg ok sesuai... and paling penting.... MURAH!!!

bile murah tu.. yg terlintas kt kepala hotak aku.... first lady laa.... ermmm... so i went to first lady wif my sayang..... pilih punya pilih.. aku berkenan kt satu baju... which is orange.... my sayang cakap.... 'terangnye...' ermmmm sorry dear...i dah berkenan that baju.... so i want that baju..... siap dia sound.... 'jgn pakai if kuar ngan dia' wakakakaakakaka... who cares??????


then mase majlis tu.... aku ade laaa amik gambo aku.... then aku mms kt my sayang.... ahaksss.... ermmm dia kate ok plak aku pakai bj tu... ceh.....
wif cousin.. emmy..my sayang called her makcik... ceh... cabul





on monday lak kt umah lelaki... umah my auntie laa... kt PJ..... tema = HIJAU... A BIT kelam kabut... then plus... hujan... so sedikit terbatas... ahakss..... so aku upload pic.. cousin aku yg hensem n his wife... hopefully.. diorg bahagia hingga akhir hayat.. ahaksss

cutesssss mia.. mcm anak org putih kan.. actually mix..malay+pakistan...




here's some video yg sempat aku upload... wakakkakaakaa... aktiviti wajib ni

0 budak itam komen: