Friday, March 27, 2009

zaefrul and azizah mahzan
















ermmm aku x amik port sgt about artis² kt malaysia ni... lantak diorg laaa... ahaksss.... sbb diorg bkn ade kena mengena ngan aku pon... huhuhuhu

tp since aku terjumpa dis photo.... yg bagi aku mmg jijik laaa for org yg da berusia.... senang cite ala makcik².. nenek² laa...... yg kubo kate jom... jom... umah pon da x nk trima... ahaksss.... bkn ape aku jd malu... ahakss.... dasyat sgt laa golongan cm ni... as for aku yg muda ni.. if buat cmtu sure d pandang serong... tp kalo yg lebih dlu makan garam buat.. jgn salahkan laaa golongan muda if terikut²..... sorry to say....

tension sgt ke life as public figure.... and the worst part... xde sape pakse korg jd artis ke hape.... korg sendiri yg nk... lu pk laa sendiri.... ahaksss...


pastu siap minum arak lg... adehh.... bkn nk kata aku ni alim ke hape ke... tp kalo aku wat jahat... aku seboleh² tutup dr pandangan org.. ahakss... bkn dedah²kan

0 budak itam komen: