Thursday, March 5, 2009

love is in the air...

If you love someone, set them free. If they come back they're yours; if they don't they never were.

dlu... aku penah 'ilang' dia.... mmg cm nk giler gak laa.... tp aku pegang quote kt atas tu... byk bg perangsang kt aku.... aku terima hakikat... cinta ni kadang² xsemestinya bersatu... xde ape yg lebih membahagiakan selain melihat org yg kita cinta tu bahagia.... aku lepaskan dia... dgn doa... semoga dia berbahagia.... saat tu aku rasa.... cm wat pe nk terhegeh2 kt org yg xnk kt aku... life kena go on.... tp walau sejauh mana aku pergi.... dia tetap di hati... xtau kenapa... apa yg special sgt ttg dia?? aku pon xtau....

antara kami byk persamaan... which is perlu ade pd setiap pasangan.... kalo semua bertentangan jek payah laa.... aku rasa tenang... nyaman bila berada d samping dia... walaupun aku ngan dia declare kawan jek... tp kitorg still kuar same... mcm xde ape pernah berlaku... huhuhu.. tu laa istimewanya hubungan kami..... berada dsampingnya buat aku rasa diri ni wujud kt muka bumi... aku bkn jiwang... tp tah laa... dgn dia mmg lain....

mungkin dah jodoh... d takdirkan aku ngan dia kembali rapat.... ade gak dia bg² hint kt aku ttg hubungan kami yg tergantung statusnye.... aku akui.. aku syg dia sgt2.. walau berkawan tp dia aku anggp sebahagian diri aku...

aku jeles dia dgn pempuan lain... sblm ni xpenah aku jeles if bf aku dpt call ke hape ke dr pempuan... dgn dia lain arr....

baru2 ni dia ckp.. dia xnk ajak aku couple.. dia nk aku sendiri yg ucapkan... adehh.. aku jd serba salah... bende aku xpenah wat.... pastu dia ckp dia dah tgu aku utk ucapkan.. tp aku masih x ucapkan...

ade gak aku mtk opinion kwn².. kawan2 aku kate.. go on jek.... xde masalah... tp xtau laa ego ke aku ni?? negatif sgt ke aku ni??

mlm td dia tya.. kenapa aku xpenah balas if dia ckp 'i love u'.. hahahah... aku cakapla... aku ngan dia lom confirm... xkan aku nk balas.. ermmm aku perlu kekuatan utk bgtau dia... how much i love him... how much i want him... he's my dearest desire... cinta yg selalu dmunajatkan.... adehhh... ape lg.... yg penting aku nk idup dgn dia... aku nk kasih syg dr dia... aku nk jd milik dia..... ahhhhhhhhhhh

suatu masa lelaki yg menjauhkan diri dr aku... kini dtg balik.... n mengaku cintakan aku.... bkn ke kena dgn kisah aku.. qoute tu???? he's mine now......

0 budak itam komen: