Saturday, December 5, 2009

confuse

aku diselubungi perasaan bersalah...
ape korg akan wat bila tau.. rakan sekerja korg jalinkan hubungan dgn someone yg penting dlm ur company....
minah ni plak tanpa segan silu menceritakan kisah dlm kain dia ngan bos tu kt aku... ades... aku pon bertindak sbg pendengar setia..... tp sedikit sebanyak hilang gak rasa hormat aku pada lelaki itewwww.... aku x tau laaa minah ni jenis bengong ke.. ape ke... tp mmg dia cun... body kelas..... gaya pon kemain... aku bajet dia anak org kaya... rupanya anak ikan org kaya... adeiiiiii...
so skrg ni setiap kali aku nampk lelaki itewww aku jd meluat.... minah ni pon... lelaki tu da tua... anak pon da besar... bini dia pon segak... bukan stok2 bini yg selekeh....
pada pandng aku... lelaki ni just nk memain... dia siap ckp. lelaki tu ajak dia tunang laa ape laaa... tp smp skrg habuk pun tarak..... yg pempuan ni pon syok laaaaa.. dimewah2kan.... mana x nye... keje front office jek... tp pakai vogue... enset XPERIA.... aku pon pakai cap ayam... ahaksss
aku pon dpt tau bila terdengar perbualan tepon dia dgn sorg staff ni.... so dpt laaa bace sket2 perbualan diorg... aku tye dia.. ahakss.. memula x ngaku..... tp ayat dia kt aku.. cm mengiyakan jek....
tiap kali bos tu mai penang... sure dia akn cuti atau half day... ahaksss... smlm dia dok cite kt aku... dia p duk ngan lelaki tu... ades... dia bajet aku akan impress... aku senyum jek.... mcm dlm drama lak... bos skandal ngan staf sendiri....
td masa launching tu.. kak eja dok cite ttg dia.. ahakss.. aku diamkan aje.. rupanya diorg pon taw... cuma xtau hubungan tu da smp ke katil.. ahakss... diorg suh aku nasihatkan dia... tp aku sendiri pon x perfect.. aku x berani nk nasihat.. lg pon aku br lg... ape yg leh.. aku jd pendengar setia jek... and mebi dia rasa...dia hebat kot cm tu... ahakss...

0 budak itam komen: