Thursday, December 3, 2009

ola oli ku beri nama saudara saudari cikaboom cikaboom...

DEK kerana agak bz... aku xde laaa mase nk online² ni... mase 8 jam kt ofis... fully utilize.... sbb this week (on saturday) ade launching project 2nd phase of SIMFONIA.... rumah teres 3 tingkat superlink... perghhh mmg cun gilos.... harga pon cun abeshhhhh.. kalo aku byk duit aku sambar gak.. rege dia min RM810K (for bumi).. yg max nyer of coz laa juta²... SIOK... ade 6 bilik woooo.... hot cake property tew.. aku pelik mane laa manusia2 ni ade matawang yg banyak utk beli umah mahal2.. aku nk gak berguru ngan diorg...

oleh kerana aku bz.. so aku kurang laaaa memikirkan problemo aku... yg pade aku... just a small piece jek... malas nk pk... benda da lapuk.. da x syok laa nk feeling lebey2... bukan nya aku xlaku... cuma aku jek yg xmau trima sape2... aku prefer menunggu dia... tp dia lak sambil menyelam minum air... ermmm.. aku bg jalan.... menyelam laaa teruss... xpayah minum2 dah air tu.. ahakss... tah pape je ayat aku....

aku rasa cm nk je trus menetap kt penang ni.. ermmm jauh dr segalanya aku rasa cm lapang sket... x serabut.... ari selasa aku p ofis.. as usual... sme tegur.. muka aku nampak sembab.. ades.... nampk lain laa pe la.... mane x nye.. setelah apa yg berlaku.. and aku pon penat balik dr kg... tentu laaaa nampk x bermaya.. ahakss...

aku tgh tgu leen.. lenot... anta kt aku collagen.. cett... tah bile2 laa minah ni.. ahakss.. tp smlm aku try minum cocoa collagen akak ofis aku bg.... pastu aku p bancuh dgn air panas.... aku wat cm nescafe 3 in 1.. wakakakaakak... kena bahan laaa aku smlm.....

weiii nape ekk aku masih igt kt dia...... adesss... cm ne nk bg aku lupa... walau seribu lelaki berdiri beratur kt aku pon... susah aku nk lupa dia... aku dtg penang.. bkn xde org nk kt aku... bkn nk blagak tp betul... ade aku cite gak kt kawan2... dr yg bujang.. smp laa duda.. smp laa laki org..... dr yg keje doktor... smp laa mamat keja kedai makan pon dok ushar aku... nampk cm poyo... tp itulah yg sebenarnye....

duda yg aku kenal tu.. baik giler... tp aku xleh nk lebih2 ngan dia.. aku anggap dia cm abang jek... sakit pening aku dia amik berat... sanggup trun dr island semata2 nk anta makanan utk aku... tp x mampu nk cairkan ati aku... dia pg cameron siap belikan aku strawberry and tah pape lg... dia bg nasihat kt aku.. aku leh dengar ckp dia.... dia suh aku pakai tudung.. aku ckp.. aku perlukan masa.. hehhe... dia x slalu ajak aku kuar.... sbb dia keje as a jurulatih utk asrama juvana under JKM.... then hari dia cuti plak.. dia p latihan navy... sbb dia navy simpanan.. ahaksss... mmg jarang jumpa.. kalo jumpa pon just p mkn... and balik... so kalo nk kata aku wat mcm2 ngan dia tu.. silap laa..

aku kawan dgn doktor pon.. secara kebetulan.. erm... comey gak mamat tu... aku x tau dia doktor... igt biasa2 je... siap ajak aku daftr kursus kawen... dia nk p kursus dgn aku.. ceh tamao aku... bkn aku nk kawen pon.. mmg laa once in a lifetime je.. tp tgu arr dlu.. aku nk p ngan bakal laki aku....... tp bg aku dia ni poyo sket... dia US graduate... ahahahah... ade laa sket2 yg annoying bout him... aku penah cite kt kwn aku fatheem... wakakakaka... dah laa panggil aku BABY.... otak dia... dia slalu nk ajak aku kuar... dia tgl kt georgetown.. tp aku slalu decline... ermmmm takut lak aku 'DI OPERATE' lak nnt.. ahakss.....

ermmm mcm2 arr lg lelaki..xlarat nk cite... nnt ade masa aku cite lg... syok bila kenang2 cite aku dgn mamat penang... tp stkt ni.. blom ade lg arrr mamak on my list.... aku bkn taste diorg kot... hehehhehe....

right now.. sape nk kawan ngan aku... aku layan jek.. since aku pon single..... so sape nk kisah.. bkn ade org amik taw pon.... dan aku pon lbh perlukan kawan... dr cinta wat ms skrg ni... HUSH..HUSH.... I WILL SURVIVE.....~

2 budak itam komen:

Loyer Lelaki said...

ko inject botox ke?

~natasha~ said...

jadah nye botox ko ni.. ahaksss.. semua asli dowh~!!.. ahaksss