Friday, April 23, 2010

alhamdulillah

ermmm aku bersyukur dengan penerimaan mak aku terhadap ell... ahakss.... mak aku cm excited sket.... xde pon dia ckp x bg aku kawan ke ape ke.... syukur sgt².. permulaan yg bgs... ell pon xbyk karenah.... x ego....


ermmm mak aku cm biasa... da mula plak buat bunga pahar... n mcm² lg utk wedding aku... yg tah biler²..... cun siot... wat aku jd x sabar nk kawen lak.....

pada ell.. mak aku ckp dia nk 1 set barang kemas...... (utk nikah) slalu org bg cincin jek... mak aku ckp ikut adat johor.... n masa dia kawen dlu pon bapak aku bg 1 set brg kemas.... rantai gelang subang cincin.... so utk aku pon dia rekues cm tu.... aku yg berpeluh.. hahahah ell relax jekkkkk...

mgu ni ell akan berada di singapore..... utk tender.... ermmm mak aku siap pesan beli coklat... ceh.... selambe jek...... aku pon xkirim pape......

pastu mak aku ade gak tye ttg aku ngan ex aku... aku ckp kt mak aku... dia da tglkan aku... n just anggap aku kawan.... lg pon dia da ada awek br.... mak aku pon diam jek.... dun worry... aku x kan bercinta dgn 2 lelaki dlm 1 masa..... very not me......

readers... doakan yg baik² ye utk kami.... thankss

0 budak itam komen: