Wednesday, April 21, 2010

keychain

cantik x???? ermmmm mean = keychain tu.... hadiah dr ell.... actually.. benda ni pair... queen and king punye mahkota... so he gave me yg queen nyer... ahaksss.. so sweet... sbb aku mmg berniat nk bg dia pair keychain... tp dia plak da bg dlu.... mcm tao² jek... tp kan... ade taste gak dia... mmg cute laa key chain ni.....

dlu mase ngan zamri.. dia pon ada bg gak key chain... gambar girl.... so skrg as everything tinggal kenangan... aku simpan da keychain yg dia bg tu kt dlm kotak dia smula.... ermmmm...

ell bg kt aku... then dia ckp aku laaa queen of his heart.... ermmmm best nyee.... thanks abg...

p/s : next week ell suh aku p JB.. sbb dia nk beli his 2nd car.... and nk aku p same²... aku pon tatao keta apa lak dia nk beli... sbb dia ckp nk travel cm susah sket bila guna pajero ni..... sbb besar sgt.... nk beli keta compact jek... ahakss.... keta ape laa gak nye.... tp dia cm nk beli V6... tah

0 budak itam komen: