Sunday, May 10, 2009

freaky friday!!

FRIDAY..... 8 Mei 2009... bole consider as ari malang utk aku arr.... dah laa aku terpaksa amik emergency leave... perghhh mmg x leh blah.... xtau cm ne aku nk storykan... sebab aku rasa cm malang ni dtg secara marathon dalam idup aku.... tah ape lg ujian Tuhan nk beri aku.... tp syukur gak... benda² ni ngajar aku erti... mcm2 erti....

AKU cari rumah baru.... call punye call... smp bill aku pon agak byk... b dok tye aku call sape.... aku ckp laaa aku cari umah... then utk settle my problem.... Then aku contact member lama... dak2 celcom.... and diorg mmg cari roomate... ahakss... sewa pon xla mahal sgt... ok je bg aku... ahakss.... tp jauh sket laa.... ermm lantak laa malas aku nk pk pepanjang....

SKRG aku ade kt melaka.... aku lik pg td... mak aku biasa laa... time aku lik laaa dia ajak aku berjalan... penat aku.... igt nk rehat.... since b pon ade kt kedah...so mana aku ade mud nk kuar.... ahakss.... xpe esok b balik....


cm ni ke rupa seorg ibu??? ahaksss



aku dpt khabar.... sorg kawan aku.... bestie aku mase blaja kt ums dlu... da selamat melahirkan.... ahakss.. jeles gak.... org da kawen,,,, beranak pinak... aku masih lg terumbang ambing... even da ada b pon... aku risau gak... mana tau dia da xmampu bersabar ngan sikap aku... yg hampeh...aku sedar diri beb!! nama kawan aku tu.. DYANA IZA AZWANTY... to dyana... congrats!... beranak jugak ko... ahakss... laki dia pon sama2 blaja ngan kitorg... ahakss... ermmm ramai gak kawan² da kawen... tape... aku stick to my perancangan 2010..... ahaksss...

ESOK b balik... so p dating dlu arrr b4 aku balik kl... rindu sesangat... aku da ckp aku nk p pantai puteri... tempt kitorg slalu lepak... even b4 couple... tempt tu one of tempt sejarah utk kami... ahakss.... miss u b.....

0 budak itam komen: