Thursday, May 14, 2009

perihal 13/5/09

smlm.. aku dpt custom made KEK BATIK from fatheem... ahaksss.... and sempat laa borak2 jap... b4 aku balik ke office smula...

heaven sket since bos aku outstation... pg China.. ahakss... cm biasa kt ofis aku wat keje2 aku.. cm bosan pon ade.... tetibe b msg aku... ajak aku YM... aku ckp ok.... so kitorg YM.. ahakss..s empat gak borak ttg beberapa perkara.... tmasuklah.... b complaint... pic aku ngan ex aku byk kt dlm laptop aku...(laptop aku kt b.. sbb ade problem) tp pic dia ade 2 jek... adehhh.. sedih gak aku dengarnye... bkn pe... pic dia byk kt dlm HP and pendrive aku.. lgpon laptop tu laptop lama aku... guna masa aku masih couple ngan ex aku... then kitorg mmg byk berjalan... dia plak jenis rajin amik gambo... 3thn aku ngan dia... of course laa aku byk kenangan.... tp seigt aku... aku da buang semua pic dia... xde pon aku tglkan kt dlm laptop tu... sbb aku x mau b buruk sangka kt aku.. tp cm ne leh ade lak... konpius aku!!!

sabar b... perjalanan kite masih jauh... ermmm b cm majuk ngan aku.. aku ckp nnt kite amik gambo byk2... dia xnk.. hehehe.. manja nyeee.. b duty mlm arini.. cian dia bz memanjang... cian kt aku gak... slalu kena bersedia jek dengan jadual dia yg x menentu..x pe.. aku redha.... dah tu pilihan aku... akekekekeke... love u so much...

tgh2 aku dok sembang ngan b.. tetibe fon aku berbunyi.... telefon... telefon berbunyi.... ade haiwan dalam bahaya.... ahaksss.. melalut dah... no xde... kt skrin kuar 'withheld' ceh.. sape lak ni... aku pon jawab laa... ceh dia leh kate aku wat loan ngan CIMB... adehhh bile laa plak... goyang gak aku... da lame² tu... baru dpt cam.. upenye memember dok pedajal aku.... diorg ade kt umah.. pastu suh aku balik cepat.. ceh igt ni company bapak aku ke??? akekekekekeke

so pas keje aku pon balik umah... tgk kosong jekk... aku jengah dr koridor ke bawah... aku nampak beberapa mangkuk tgh mandi kolam... ahakss.. hampehhh... aku pon join arrr mandi manda... smp sumer rasa lapar.... beli telur.. beli sardin... masak... makan.. ahakss... xmenahan... nk dtg lg... akekekekeke... korg mmg.... habes beras umah aku... ahaksss... *gambo akan upload kemudian!!

ju are keje smp kul 11... nini g kuar ngan bf dia.. aku yg bersendirian... p masuk bilik... p tido... ahakss.... tgh malam b tipon.... borak2 jap.... ahakss... rindu nyeee... muahh muahh...

0 budak itam komen: