Tuesday, May 5, 2009

jalan² on Sunday~!!!


AHAD~!!.. aku ngan bf aku p jalan... ari jumaat until sunday aku lepak umah kakak dia@seremban 2.... jumaat+sabtu... langsung dia x bw aku jln... uwaaaa.... dah laaa tido lelama... tercongok aku sorg... aku dok melayan anak buah dia yg sangat melucukan... ahakss....

sib bek ahad tu dia bgn agak awal.... awal ke??? awal laa dr ari sabtu... kitorg siap² then p Terminal 1.... nk tgk movie... ermmm sume cite x menarik... tp dek kerana nk tgk gak.. then kt terminal tu bkn ade ape²... alang² da smp... so yg ade leh tgk cite 'JANGAN TEGUR' arghhhhh aku mmg x berkenan nk tgk cite tu... tp spt yg dikatakan sblm ni... xpe arr.. layan jek....

SERIOUSLY.... bosan!!!!!!!!!!.... aku x ske HERO+HEROIN cite ni... hampehhh... wut to say... then aku x paham nape cite ni d namakan JANGAN TEGUR.... xde kena mengena... kotnye diorg x bg org tegur filem ni kot.. suh layankan aje..... dah laa wayang kt terminal tu hampeh... sakit tengkuk aku.... b kate.... bazir duit jek... ahaksss....

pastu b ajak p makan... kitorg p kt A&W.. area lake garden tu.... br aku tau b aku ni x penah makan kt A&W....ahakss.... adehh laaa....

da kenyang... b ajak p tgk wayang lg... dia x puas ati.. ahaksss..... sblm tu lepak dlu kt area tasik... bkn bermadu kasih ok... tp sesi luahan perasaan... since skrg ni jarang ade time nk luah² ape yg terbuku d hati... meleleh laaa sket airmata aku... akekekekek...

b suh aku list kan.. 5 perkara yg dia suka.. and 5 perkara yg dia x suka.. adehh aku cm blur.... baru aku sedar.. selama ni aku hanya banyak meminta... tp kurang memberi... aku x cuba untuk mengenali dia dengan baik.... aku sayang dia.... tp dengan syg je x memadai... aku kena memahami dia... so aku harap pasni aku akan lebih mengenali dia..

so da setel... kitorg p MBO kt terminal 2... ermmm xde lak cite yg berkenan.... so balik ke Seremban 2... p kt Jusco.... p TGV.. ade lak cite PAUL BLART MALL COP...tp kul 7:30 mlm... ahakss layan jek....

so da beli tiket jenjalan laaa dlu.... p MPH.... b beli buku puzzle and sudoku... ahaksss dia jeles laa tu aritu time kt umah... kalah je men words puzzle.... hehehehe... ade ke kate aku cheating.... sorry b... terima laa hakikat.. b slow sket... ahakss....

cite Mall cop ni... memang sempoi... aku ske... b ape tah lg.... abes rambut aku kusut masai menjadi mangsa tangan dia yg dok hayun pale aku ke kiri ke kanan bile ade part yg lawak.. hampeh.... susah ade bf yg ganas ni.... bila muvi abes... org sume mesti pelik... tgk rambut aku kusut.. diorg mesti pk projek baikkk lam cinema... padahal kena rumble ngan bf sendiri.. adehhhh!! wakakkaka... pe² pon....paul blart mall cop memang berbaloi....

0 budak itam komen: