Monday, April 27, 2009

W.E.L.C.O.M.E


after... berminggu-minggu aku menunggu akhirnya hari yg ditunggu tiba gak... bf aku balik gak.... biar pon still jauh tp at least xlaa risau dia d utan.. ahakss... cm bf aku bkn askar lak statement aku ni.. ahakss.... bkn ape.. dia cm manje.. then sensitif bila sejuk... aku x rela tgk dia skt.... uwaaaa....so bila dia da balik aku cm tenang sket.....

sebulan aku x jumpa dia.... rekod tu... so sama² menahan rindu.... keinginan untuk bermanja memang membuak²... mana x nye.... lama dah... uwaaaaa b... miss u.... sms and calls je pengganti diri....

ermmm kiss me thru the phone... ahaksss... bila dengar lagu tu terkenang diri yang berjauhan.... ermmm sabo je la.... b... nnt kite jumpa yek.. ahakss slalu laa aku pujuk diri sendiri...

aritu aku jumpe ex aku... sbb nk suh dia pulang lik sijil2 aku yg dia dok peram.,... ahakss... bajet aku jeles kot..... sbb dia sibuk duk jwb cal.. bersayang².. sori laa aku xde perasaan pon... just aku meluat sbb kena tgu dia jwb call... u know how much aku benci MENUNGGU~!! tp lantak laa... aku pon da ada bf yang aku SANGAT SAYANG.... biar jauh dmata tp dekat dihati.,... ahaksss.. i love u b~!!!!

so my b da pon pulang... just tgu mase je utk kami berjumpa... b semoga selamat perjalanan pulang.... I LOVE NZ (Natasha n Zamri) akekekkeekeke.....

smlm aku kuar ngan Ju, a friend yg aku kenal masa sama² berkursus di MMC Taiping.... mmg rapat gak... ermmm mmg struggle giler dia skrg... working as personal financial advisor.... CIMB... mmg dia making the money.. ermmm bila lak turn aku ni... so bg aku mmg dia quite success la.... so aku ngan dia hanging around... having dinner together.... miss all the days in Taiping.... all the tears and joys...... uwaaaa.... and also the DRAMA.... mane laa sume CiBECian nieyh~!! biler nk gathering huhu~!!!...

0 budak itam komen: