Tuesday, April 14, 2009

miss u....


after a day x dengar suara nya... ahakss.... kul 11 mlm td dia sms aku... aku yg br nk mula tido mamai²tgk kt fon.. ermm xde msg but aku dgr bunyi.... until he called my no.... bkn no maxis tp celcom.. br aku sedar yg bunyi td hp lg 1.. wakakaakakaka.... seriously mamai.... terubat gak rindu d hati... ahakss... sempatlah bermanja...

then aku suh dia beli no maxis baru... at least dpt gak guna time dia operasi... sbb aku malas nk guna celcom aku... ekceli xde duit nk top up.... huhuhuhu..

aku suggest laa suh dia migrate to line... jd supplementary aku... ahaksss.. at least dpt gak jimat sket....

then dia ckp kt aku. suh aku setia kt dia... sbb dia ni akan slalu kena outstation.. aku ckp insyaAllah... bg aku kalo aku nk bf aku setia... aku kena arr lebih setia dr dia.... that's why aku cite kt dia everything yg aku wat.. even dia x berminat nk dengar pon.,.. still aku cite... b..dun worry i love u wif all my heart... ahakss...

cm biasa borak until dia ngantuk.. ahakss... then kmi pon tido... eheheh... senang rasa hati aku.....

0 budak itam komen: