Sunday, April 12, 2009

D.U.G.A.A.N.......



last 2 weeks... my relation wif my sayang.. agak tough... tah laa punca.. maybe comes from me... Aku kuat cemburu... dunno why.... maybe sbb jauh... tp kalo ikutkan previous relationship lg jauh... maybe sbb aku syg dia lebih kot... ermmmm.. for sure aku syg sgt kt dia... even lebih dr diri aku sendiri....




xtau nape aku smp p msg kt ex tunang dia.. aku da declare yg aku xkan cemburu if diorg msg ke call ke... but tah... aku still rase dia cheat on me... ishhhh...

hari2 gaduh.... kerana aku... dia smp tido lewat... kerana aku... dia skt... kesian nya... dia ckp aku skrg da berubah.. aku pon rasa cm tu... aku cm melampau... aku tau dia syg aku.. but aku still xpuas ati... sorry sayang. if u terseksa dgn i.... sha x niat nk wat u cm tu....


muka dia tgh skt...

so.. aku try muhasabah diri aku... so aku find out... the reason why... kami ni berantakkan... is bcoz... kitorg xcm dlu.. dlu.. aku slalu overnight ngan dia kt luar... lepak kt padang... then borak dari hati ke hati.... even smp menangis pon aku penah... bcoz aku ni type yg susah nk luah perasaan.... aku nk org tgk aku hepi je... dr situ kami byk mengenali...skrg.. mmg da jarang... jumpa pon just jalan2... makan2... msk minggu ni.. 2 minggu da kami x jumpa.... sbb dia ada tugas... and need to be stand by... then... 15/4 ni dia kena g operasi... 2 weeks... demmmmm... i'm gonna miss him... A LOT.....





bila da jumpa solution... and... kami da borak.. the whole night.. through fon laa... dr hati ke hati.... problem baru lak menjelma.... enset dia kena curik..... demmmmm... Ya Allah dugaan ape lg yg ko beri......... kalo dulu aku slalu lalai melupakanMu... sekarang alhamdulillah... aku jalankan suruhan Mu... walau x perfect.. aku ngan my sayang always saling ingt mengingati... utk dekatkan diri pdMu..

so aku risau.. sbb dia nk p operasi.. and satu-satunye alat perhubungan kami... dah kena curi... how r we gonna communicate... aku mmg stress bila pk... the night hp dia kena curi... dia xleh tido... ermmm as usual.. aku call dia. calm him down wif all the jokes and stories... sehingga dia rasa ngantuk... i love him a lot... i rather do everything for him....

aku slalu ckp.. idup ni ibarat roda.. mcm tu juga hubungan kite.. so sometimes when we're at the bottom.... mmg byk dugaan come out... do kena laa sama2 memahami.. berjauhan ni.. ade rahmat.. and kdg2... ade gak effect dia.... so aku harap both of us akan sabar... sbb dia laa lelaki yg aku nk jalani idup ini bersama... he complete me...kami ade persamaan.... utk mengimbangi hubungan... and ade perbezaan utk saling melengkapi...

erm... bole dkatakan hari2 dia mms pic dia pd aku.... then mtk pic aku for that day... erm... bahagia aku rasa... now dia xde hp... aku jd risau... if something happen... sape nk inform kt aku??? adekah aku ni terlalu melampau utk pikir cm tu... tah laa... tp aku x sanggup kehilangan dia.... seriously... kenapa??? dun ask me.... aku xde jawapan....

b.....love u... now and forever.... take care.... may God bless our relationship... slalu la berdoa agar kita dpt bersama....bahagia sentiasa.... berdua..

0 budak itam komen: