Thursday, April 23, 2009

few things....

ermmm today... pepagi aku kena marah ngan bos utk something yg bukan salah aku pon.. ahaksss... dia ckp aku lepas tgn je kerja2 yang sdg berjalan... he said as an executive... aku kena alert... mcm mana aku nk alert kalo ade org ske wat keje silent... bende berlaku sbb ade staff yg da wat tender.. then bila org anta quotation.... da letak lam peti tender.. and almost a week.. xde sape buka... org tu pon x inform aku.. aku pon x tau bila tamatnye utk anta sebut harga... arghhhh...salah aku ke?? x kan aku nk terhegeh2 p tye kt sorg2.... ape korg tgh wat.... ermmm aku tye dak pelatih... sape incharge... and dia kata dis person... blaaa blaaa... then file ade kt sorg akak ni.... dia peram aku pon x tau... ermm x pe laa.. aku diamkan aje... dlm ati.. cepat laaa aku kena attach tempt len... aku x ske keje ngan org yg narrow minded ni.. and always pk dia betul... and.. aku berani bet.. dia dapat that post is becoz dia daa lama keje ngan company... bkn krn dia btl2 qualified... lantak laa....

then... pg lawat tapak.. alhamdulillah.. dr 5 kontraktor... 4 yang dtg.... cm berminat gak utk projek tu... ermm dtg bos aku... dia p tambh spec.. aku wat bodo je... pastu diorg tye cm ne ngan borang quotation....? bos aku kate tambh je kt bwh... ermm aku tunjuk pandai.. aku ckp.... xpe... nnt i fax the new spec.... ermm bos aku diam jek.. igt aku x reti nk handle ke?? just x dberi peluang.... diorg pk.. budak2 baru ni zero....

my b lak.. marah².. waaaa package aku dpt arini.... sedih da laa berjauhan... dia assume aku curang.. adesss.... b mana laa ade syg curang b,,... xtergamak nk wat cmtu..... tgu b balik....

ape lg yg berlaku today??? ermmm.. tah,,, hopefully xde ape2 lg.....

0 budak itam komen: