Tuesday, November 17, 2009

dr bkt mertajam ke balik pulau


smlm... boss ajak p ke bkt mertajam.. nk tgk tapak projek... utk Mengkuang Height.... tempt dia sblh ngan Inst. Peguruan Tuanku Bainun... ahakss.. 1st time sampai kt sne... da tgk tapak... pastu kami cari laaa competitor from other company... yg develope kawasan sekitar tu.. ahakss.. jenuh gak menyamar.. ermmm keje aku laa tu... jd pelakon x berbayar.. ermmm for sure... ade talent... ahakssss.....

awal2 lg boss da sound... jgn pakai baju korporat... sbb org tau laa nnt kami ni dr UDA... hikss.... best2.. aku suka bab berjalan.. walaupon ceruk mane pon.. tempat baru kan.. HARUS aku explore.....


dah settle sme... time tu pukul 12 tghari... boss dpt call suh p sales office kt TG TOKONG... blah island saner... aku da senyum2 penuh makne.. ahakss.. yeyehhhh means berjalan lg... so dr bkt mertajam kami p ke island.... sblm tu singgah makan dlu... ermmm like usual... boss arr treat.. xpe.. dia bleh claim balik.....


so pg sales office x laaaa lame mane pon..... tetibe kak fiza suggest sesuatu..... ermmm ape dia suggest?? nnt aku cite kt entry ke dua.. ahakss..... dah laaa kt balik pulau... aku pon tatau kt ne...


maka dr tg tokong.. kami pg laa ke balik pulau... melalui batu ferringhi... and tah mane2... sambil2 tu smpt boss benti kt tepi laut... ermmm nyaman... air lak tgh pasang almaklumlaaa musim tengkujuh....
aku ske kt bt ferringhi ni... ahakss.. mendamaikan... then tgk banyak giler resort... and ade HARD ROCK HOTEL... ehem²... tp kalo nk stay ctu... sediakan laa duit yg banyak.....korg yg xpenah ke sni.. if dtg pon mmg korg akan ske....



ni view laut kt tg bungah...


kami singgah semayang kt masjid terapung d tg bungah kot... ahakssss






pic masjid terapung kt tg bungah


pastu meneruskan perjalanan yg amat laa memeningkan kepala aku ke balik pulau... perghhh bapak jauh... adeyyyy.... aku duk blkg pon cm da mabuk2.. pening bkn kepalang



view dr top of bukit.. kt balik pulau (cantik kannn)

akhir nye sampai gak ke balik pulau..... pastu boss ajak p atas bukit tu... adess.. nyaman wooo.. sejuk.... ahaksss.... sebelum kami meneruskan perjalanan balik ke ofis.... bole... aku tido lam keta... ahakss.. penat......kira aku da travel laa whole penang.. ahaksss

balik umah pon.. trossss lebur..... tido...zzzzzzzzzzz

0 budak itam komen: