Monday, November 2, 2009

jika kau berpindah lagi..... hikss

aku moved ke umah sewa ari sabtu.... adesss.... malas lak aku rase sbb baru nk kenal2... ishhh... penat dah... tahun ni.. da brape kali aku pindah... kalo cite ttg pindah umah tahun 2009 ni... mau 3 hari 3 mlm baru sudah cite nyer.......


ye arr.... nk kena mesra ngan budak2 umah.. ishhh malas da aku ni..... bertukar2 pasangan ni... silap2 leh kena HIV positif.... ahakss.... giler...... motippp laa sgt statement aku.... sungguh berani mati.......

housemate aku ade 2 org..... sorg BELLA sorg lg NUHA...... the sad news aku laa yg paling tua lam umah tu... bella umo 23... nuha lak br 19... hiks..... tp bila da masuk... ok arr diorg ni.. ngam ngan kepala.... aku pon bukan lama kt cni... so mlm smlm... kami p ke Carrefour seberang jaya... saje jenjalan... then siap p ushar tipon... akekekekekkek.... tanya mcm nk beli.... tp padahal.. saje nkw at sakit jiwa dan raga... ahaahahahha.....

senang arr dgn diorg ni... ramah tamah.... xde laaa aku cm susah nk sesuaikan diri.... siap diorg cite ttg jiran2 yg mmg bz body..... yg busy tu plak.. bkn pempuan... yg lelaki nye..... pantang org buka pintu.. dia pon sibuk same.... dgn pakai boxer nyer... yuckkk xselera aku.... da tua.. xmau... wakakkakaakakakaka....

pas p carrefour kitorg balik umah.. pastu borak smp mlm..... last2 semua tido.....

FYI... sme bujang2 lg k.... syok je aku tido mlm td.. siap x sedar alarm da bunyik...... sib bek aku da bese terjaga time tu...... kul 7.30 aku kuar p opis... ade ke 7.45 aku da tercangak2 kt bertam..... ades.... awal nye.... esok kena ubah strategi... aku bangun kul 8 pon xde hal.... kan... kan... kan.....

so kawan² meh laaa dtg cni.... leh aku bwk korg p umah aku... yg x seberapa tu... ni utk gurls je k.. ahakss..... lesbo2 sket......... hikssssss

1 budak itam komen:

Anonymous said...

hello... hapi blogging... have a nice day! just visiting here....