Friday, September 11, 2009

ermmm tension....

aku tension ngan pc kt opis ni.... pc yg aku guna skrg ni.... xleh install ape²... even nk install javascript n flash pon xleh.... so.. aku nk upload any pic ke.. ape2 ke kt blog aku sme xleh.... mmg hampeh.. benci laa... mmg laaa utk safety... tp bg laa can... ahaksss....

ade ke ekkk version yg portable??? susah lak aku rasa cm ni.....

smlm... si dia bz giler.. ape yg dibuatnye aku pon xtau... meroyan laa aku sebentar.. ahaksss.. rasa diri di abaikan... dah laa smlm aku br dpt tau sesuatu.... mmg hampeh.. smp aku rasa nk muntah darah.... ermmmm biar laa aku dan mereka sahaja yg tau..

so si dia marah kt aku... aku pon xde niat nk marah2.. cuma aku geram... sket jek.... standet laa rasa diri diabaikan....

now.. dia off hp.... nape ekk... smp nye ati... dah laa aku nk confirmkan 1 perkara ngan dia... uwaaaaaa..... i miss u...

0 budak itam komen: