Thursday, September 17, 2009

me@PENANG....

smlm gak dpt news.... yg aku akan di transfer ke PENANG... but bkn kt pulau... area seberang perai.... URGHHHH aku pon tak tau ape aku patut rasa... patut ke aku hepi.. ermmm ekceli.. kalo dpt kt JB.. ok laa sket.. since ramai family n kawan2 kt sane.... but then dpt kt penang... sape yg aku kenal???

then byk benda nk kena setel.. since aku menyewa kt cni... so.. kena laa setelkan rumah... dah tu kena report on 1st october....mane sempat.. aku nk setel semua... mmg kena jd superhuman ni... ahakssss....

mcm biasa.. bila aku suarakan pada dia... hampehhh... dia lebih ske pk masalah dia yg xseberapa tu.. ahakss... ako ni.. bkn nk mtk tlg setel.. just have a little perhatian utk aku...

mane aku nk cari umah kt seberang perai tu???.... GOD... u really testing my life.... tp aku pk positif.. maybe.. aku boleh jd lebih matang.... lebih belajar menghargai... dan aku juga kena terima hakikat bahawa... aku akan kehilangan dia.. walaupun.. aku nk nafikan.. tp aku tau benda ni akan berlaku... tp aku ttp syg dia smp mati....

aku nk kena servis keta.... then tyres pon dah quite botak.. sme aku nk kena pk sendiri... sbb xde sape utk aku kongsi... so pada blog merangkap diari aku.. aku coretkan....

damn... pening aku bila pk......

0 budak itam komen: