Tuesday, September 8, 2009

IMEJ BARU

bila si DIA mula bersuara secara serius ttg penampilan ANDA... apa yg anda lakukan.....????

si DIA menyuruh aku mengenakan tudung apabila keluar.... bg aku.. NOT A BIG DEAL.... tp aku segan.. mesti ramai yg tya... kenapa?? kenapa?? dan kenapa???

time keluar dgn dia hari sabtu lepas... tersenyum si DIA melihat aku pakai tudung.... hahahahahhaa.... then the next day.. aku kuar ngan family... snap beberapa pic guna fon adik aku... aku mms kt dia... huhuhuh... dia puji aku.... ikhlas ke x?? Wallahualam.....

erm... buat ms ni... aku on and off dlu... since after raya aku akan ditukarkan ke UNIT lain.... so di tempt baru... aku akan muncul dgn imej baru....

aku paling lemah bila org tegur aku dgn cara berhemah... and sure aku akan follow... dr yg dok perli².. smp mampos pon jgn harap aku ikut... hiksss

0 budak itam komen: