Wednesday, September 2, 2009

keluar dr pasukan

ermm skrg aku bergerak solo.... sbb insan yg selama ni aku igt akan bersama aku sepanjang hayat.... dah pon tglkan aku......

thanks pade kawan² also pade a sis.. yg byk bg kate² penguat utk aku.... termasuklah yg suruh aku doakan kebahagiaan mereka.... ermmmm itu la yg aku wat...aku doakan..... ex aku... mohd zamri... semoga berbahagia dengan girl yg dipilih tu... jgn sia-siakan dia..... AMIN.....

mmg aku terkilan.....tp bkn niat aku nk luahkan kekesalan.. aku hepi laaa... dia jumpa dgn insan lebih baik.... tp tipu laa aku x rasa sedih... aku cuba kuatkan diri aku....

selama ni dia sumber kekuatan aku.... skrg tanpa dia... aku dah ilang separuh diri aku........ xpe laaa mungkin ada hikmah....

kalo sikap aku menjadi punca.... aku mtk maaf... aku mtk halalkan segalanya.... xmampu aku nk bayar balik........

aku bkn jenis suka nk berebut.... biar la... salah aku kot smp dia cari lain....

aku x simpan dendam.... nampak ayat aku cm baik je kan... tp mmg btl aku x simpan dendam.... sbb dia org yg aku syg... and masih lg aku syg.....

aku pon x sanggup dipanggil terhegeh².... sundal.... mcm² lg... mungkin dia anggap dia bagus.. xpelaa.... hak dia... siapa aku utk menafikan.... so bila aku dah xde ape² hubungan ni... aku nk cari balik diri aku... aku lost..... aku byk berubah kerana org..... kerana syg..... tune balik diri aku... groom my self... and munajat cinta yg baru mebi??? ermmmm belum terfikir.....

to mohd zamri... aku bkn pempuan yg baik..... tp sepanjang aku kawan dgn ko... xpernah setia aku tu tercalar walau sedikit pon... aku terima ko seadanya... even ko xpunya apa².... tp apa ko bls kt aku.... hanya ucapan terima kasih dpt aku katakan... ni 1 pelajaran utk hidup aku...... selamanya ko tetap lam ati aku.......

2 budak itam komen:

i.am.belle said...

lahling, takpe dah jodoh dia tu dgn org lain.

eloklah kita ni openminded kan, kalau niat kita elok jujur baik insyaallah bertemu jua dgn yg sesuai dgn sifat kita.

pengalaman bercinta tu berharga. pelajari diri sendiri lebih baik lagi :)

sory terlebih plak membebel. muaxxxx

~natasha~ said...

hopefully.... ahakss.. aku ok je.. but kekadang tu terkenang... sbb aku bcinta bkn memain.... sedih woooo

mak aku ckp... if hubungan tu x menjadi jgn salahkan org lain... salahkan diri sendiri...pastu try cari mane silapnye...

so aku anggp sme salah aku.....