Monday, September 28, 2009

raye.. sedih... suka... duka....

smlm.... aku p servis air cond kereta.... tukar filter.... minyak compressor... and top up gas.... huhuhuhu... RM200 melayang... sib bek ade org sponsor... ahaksss... sape???? aku lum sedia utk dedahkan......

ermmm.... skrg ni... aku rase... rezeki cm xputus.... alhamdulillah... walau x byk... tp xlaaa aku sengkek cm dlu....

sejak aku putus dgn dia... insan2 yg hadir lam idup aku... xkurang hebatnye.... senang cite hebat dr dia.... 2 org aku kenal masa aku balik kg raye aritu..... sorg ni.... business man.... tp dia duda.... dia pakai kereta BMW yg sgt cun... sbb dah make over... perghhhh.... and then sorg lg.... engineer kt JB.... engineer utk pelantar minyak.... dedua kata syg kt aku... layan aku baik... tp aku xleh nk terima... ati aku masih pada dia..... seteruk mana pon dia tetap kt ati aku......

aku msg2 dia... aku maki2... bkn niat aku... tp aku ade sebab aku tersendiri.... tp setiap kali aku maki... bkn aku rasa puas.... tp aku rasa sgt sakit.....

aku igt dia yg terakhir utk aku... tp aku salah.... aku dah x sanggup laaa nk cari2 lelaki ni.... aku dah bosan..... smpkan aku ckp dlm ati... if 1 ari nnt dia nk balik pada aku.... aku sanggup terima.... sounds like idiot... but yes... i'm idiot.....

aku tau kesalahan aku.... aku ske kongkong dia... bkn pe... sbb aku tkt ilang dia... aku xnk dia senang2 pg pada pempuan len.... tp xsangka cinta dia sgt murah.....

aku xde tempt nk mengadu... aku cte kt kakak dia.... sedikit sebanyak terubat rindu aku pada dia....

pade si dia... if dia nk letak segala kesalahan pada aku.... tpulang.... tp untuk lupakn dia... xmungkin.... ko tetap dlm ati aku.... biarlah yg jahat aku... yg buruk aku....

aku bkn kekasih yg hebat... bkn kekasih yg cantik... bukan kekasih yg sempurna.. bkn juga terbaik.... tp aku kekasih yg setia... aku bangga... sepanjang aku kwn dgn dia... xpenah sekali aku curang.... tutup rapat pintu ati ni... xde lelaki lain dpt singgah selain dia..

byk sgt kenangan.... kedai yg slalu kami lepak... tempt 1st kami jumpa.... tempt kami slalu over night.... semua nya hebat bg aku.... sedih giler... nape dia xlh bersabar... aku akn berubah..... cuma timeline nye x tau brape lama....

pasni.. aku bawa diri ke penang.... semoga aku tabah... kt sane... aku nk bz kan diri aku dgn keje..... keje... keje.....

0 budak itam komen: