Friday, August 21, 2009

aku sentap

smlm... b tunjuk² pic kt hp dia.. aku pon tgk laa.... pastu aku tye... mane pic aku kt lam fon dia??? sbb sblm ni ade pic aku... ni skrg.. xde plak.... kecik ati aku... sbb dlm fon dia.. ada byk pic pempuan... tp pic aku ada sekeping je dgn dia.. tu pon mungkin dia lupa nk delete.....

so aku pon tye kt dia... nape pic aku xde.. sdgkan pic org len byk... and yg xde kena mengena pon ada.... sentap giler aku bila dia kata... tu hp b... hak b laaa nk letak pic ape.... ermmm salah ke aku tye cm tu... mungkin dia segan ada awek cm aku... xpe laaa.... mungkin dia takut kantoi dgn sape².... so aku sejuk kan ati aku sendiri... malas aku nk gaduh panjang².. buang masa....

skrg aku dah dpt jawapan... even kapel pon.... blm tentu kite akan jadi yg terpenting.... org lain lebih penting dlm idup dia... aku redha je laa... mmg aku skt ati... mmg aku sentap... mmg aku kecik ati... tp apa daya aku... semua tu di luar hak aku.... boleh aje aku marah... tp nnt kena marah lik... xmau aku....

so skrg aku nk blaja byk menerima je... aku kena byk pasrah.... aku xkisah cm ne dia nk wat... apa cara dia layan aku.. even buruk... aku xkan balas dgn buruk.... so after this kalo boleh aku nk haramkan diri aku dr pegang fon dia...

aku pon skrg just pakai fon skrin kuning tu jek... yg leh simpan... msg jek... ahaksss..... mane mampu nk simpan pic ke ape ke.... hahaha... xpe laa.... janji xguna barang org.... da tu je aku mampu wat ms ni....

perlu ke aku sentap uols??? x perlu kot.... bkn hak aku...... aku confuse...

0 budak itam komen: