Monday, August 24, 2009

interview kastam

ari khamis aritu... aku ada interview utk PENGUASA KASTAM W41... yg diadakan kt Wisma Kastam Melaka...

horror gak bg aku.. sbb aku xbrape nk prepare.... aku pon x tau nape... cm susah sgt aku nk igt ape bende yg aku bace... ahakssss... mungkin sbb aku dibayangi oleh ape yg aku bace dr website... mengenai ujian fizikal and pancaindera.... sbb kalo x lepas ujian fizikal and pancaindera... x leh interview... ahaksss... rupanya utk penguasa.... xpayah ujian fizikal......

time tu kelam kabut aku hafal ape yg boleh.... tiba turn aku.... dia byk tye ttg kerja² lama... tmasuk time aku kerja kt celcom... adess... bkn nye lama aku kje sane... tye aku ttg kualiti... ttg customer service... ermmmm berpeluh gak laaa aku nk menjawab.....

aku paling x suka di interview oleh perempuan.. sbb aku rasa cm diorg ni nk membunuh je.... kalo lelaki senang ske kawtim... uwaaaa benci aku.... ade org² yg awal kena interview.. smp sejam dia kt lam bilik tu.. perghhhh kalo x dpt.. xtau laaa....

errmmm adekah aku confident??? ntah... aku xpasti... hopefully ade laaa miracle happen...

0 budak itam komen: