Wednesday, August 19, 2009

no title

smlm aku berborak dgn ex aku.... mus... sblm ni.. aku xtau kenapa dia mengelak dr aku... sdgkan last kitorg jumpa nothing bad happen....

so kitorg try to make things clear... borak laa... aku tye dia kenapa dia x jwb call aku... ermm dia bg alasan kalo dia ada dgn awek dia xkan dia nk jwb.... dia ckp dia da nk kawen.. so xnk laaa awek dia pk aku ngan dia ade hubungan... pastu dia kate.. aku kan tau dia cm ne....

aku ckp... bgtau je kt awek ko... aku contact ko bkn sbb aku nk kt ko... aku da xde ati dah kt dia.... just niat aku nk berborak... tu je... aku ckp.. even kami dah clash.. but we still can be friend... btl x??? doesn't mean aku nk kapel ke rindu ke ape ke....

penah dgr lagu aliya... X MUNGKIN KERNA SAYANGAlign Center.... ermmm that's the perfect song for this situation...

kami borak pon bkn menjurus pade flirt things and all that.... just sbg kawan... tya cm ne life skrg.... aku ckp kt dia... aku xnk laaa musuh² ni.... pastu aku kate kt dia... bf aku smp ckp kt aku... org tu xnk jwb call... msg... aku je terhegeh² nk msg/call... dia gelak kan aku?? cehhh!!! aku cal just nk kongsi pendapat.. and borak².. xde maknanye ada perasaan.. sme tu aku dah buang... lg pon aku dah ade pasangan baru... so dia pon dah ada pasangan br.. sama² x rugi.. btl x... so apa guna bermusuh... semua tu bullshit...

setakat ni aku masih bhubung baik dgn semua ex aku.. kecuali sorg 2 je.. sorg tu.. sbb aku marah kt dia sgt².. dia buat idup aku merana... then lg sorg... tu.. xtau mana menghilang.. idup ke mati aku x tau.. dia abg yg sgt baik...

bila aku bsedia utk terima org baru lam idup aku... that's mean itulah pengakhiran perasaan cinta aku pada ex² aku... huhuhuhu

utk korg yg benci pada ex korg... jgn marah aku ye.. bg aku x guna bazirkan space kt ati kite ni dgn perasaan benci... dendam.. better penuhkan dgn kasih sayang... btl x??? ahakssssss

0 budak itam komen: