Monday, August 10, 2009

muay thai


for the first time aku dpt tgk muay thai live... ermmm interesting giler... esp tgk ngan bf sendiri.. ahakss.... sori x dpt masuk kan pic sebenar... camera xde... then hp lak yg biase² jek.... tp bf aku ade amik..nnt ade ms aku update k~!!

aku ske tgk tarian langkah sembah yg diorg kena perform b4 match.... something new kan... mmg interesting... dah laaa 1st time wat pertandingan muay thai kt melaka.... sbb muay thai kan femes kt negeri2 yg sempadan dgn thailand.. cm kedah.. kelantan... and most of peserta tu.. org kedah n kelantan...

tiket harga RM12... hahha tempat duduk... atas rumput jek... ahaksss.... enjoy aku tgk... ramai giler mat2 kelantan duk tgk.... mmg makanan diorg kannnn... kite ni yg jakun.... kalo bf aku x bwk sure aku xtgk gak.....

tp yg x syok nyerrr pantang cedera sket... kuar darah sket.. dah kena hentikan perlawanan... x brape adventure laa... cm tgk lam tv tu....

ni merupakan salah 1 'hadiah' yg bf aku berikan sempena birthday aku.... 2 hari dia spend time dgn aku... birthday yg sgt indah.... thanks b...

0 budak itam komen: