Monday, August 10, 2009

aliens in the attic


hari ahad.. aku kuar lg ngan bf aku... ahakss... dia bg aku second gift... hehehe... best nye dpt 2 hadiah.... TQ b.... and also birthday celebration aku n dia also 1 hadiah... so 3 laa hadiah... best²...

kitorg kuar pukul 2 gitu... then plan nk tgk wayang.. 2 days in a row... sib bek x marathon... ahakss... tgk cite ALIENS IN THE ATTIC.. cite ni lom launch lg kt wayang... kira cm tayangan premier laaa.. btl ke aku eja??? so dia nyer tayangan just ade kul 5.10.... so beli gak... pastu gigih p MAHKOTA PARADE.... tgk PC FAIR.. adesss sesak giler.. sbb kawasan kecik org bersesak²...

cite ni ok laaa... lucu..... sesuai di tonton seisi keluarga.... mengenai alien yg dtg ke bumi utk menakluki bumi.... then landing atas bumbung 1 umah yg di sewa oleh family Stu... diorg dtg utk family vacation... rupanya kt bwh umah tu alien² tersebut penah tanam 1 alat... yg mana leh buat diorg jd big monster since alien tu cenonet jek semua.. ahaksss.... nk menakluk bumi katenya.. kalo kecik sape laa yg takut....

then alien ni ade 1 alat yg kalo dipasang pd manusia... diorg leh kawal manusia tersebut.. dengan syarat org tu dah dewasa... kt budak2 xleh... so misi budak² adalah utk menyelamatkan bumi.. sbb alien tu mmg xleh ape² kan diorg... ahaksss....