Wednesday, June 17, 2009

KAYA@KACAK

SALAM UOLLS


so aku rasa dis N3 sesuai utk golongan wanita jek laa.. since benda ni adalah apa yg aku sendiri tgk.. depan mata aku membuatkan aku dpt idea utk wat n3 niey... Mase aku berjalan utk ke stesen monorail.. aku terpandang 1 keta yg memecut sgt laju arr... it's HONDA... oleh kerana aku blah kiri jalan.. so aku hanye dpt nampak... penumpang sebelahnye aje.. sorg pempuan.. yg aku rasa.. CANTIK??... cantik??? Cantik laa kot... sbb dia dpt tackle BF yg nek keta hebat².. huhhuhuhuhu.... tu hipotesis aku... ye laa x bek kan kite nk buruk² sangka kt org... walaupon itu yg selalu aku lakukan.. esp ngan BF aku kalo kitorg kuar jenjlan... tah sape² jek kena jd mangsa umpatan kami.....

Berbalik pd cite td.... as aku dah nk smp kt eskalator (btl ke ejaan) ahakss... Aku ternampak keta td BENTI kt tepi tangga nk nek MONORAIL....Then kuar aa sorg mamat... dgn JEANS and SHIRT..... ala² macho gitu.... tu dr sudut pandangan belakang yekkk.... then bila dia toleh jek.....jeng jeng jeng.. nk termuntah darah aku tgk wajah nye... DAH LAAA TUA.... PASTU GIGINYA SGT MANCUNG ala² jong² inai gtoo....so bg aku x padan sungguh dgn kereta yg dia bwk... keta mcm org muda... xtau laa whether keta anak dia or what.. tp kalo aku dtempat dia.. dgn ketuaan sebegitu.... aku xkan bwk that car... okayyyy~!! prejudis nyer akoo.... SO WHAT...

pastu kluar laa sorg pempuan yg sgt SEKSI.. yg td tu aku nampak n kate cantik.... ermmmm mmg CANTIK pon.... tp taste dia very low... low ke??? certain part laa kot low... aku pon terpikir... bini dia ke??? don't think so... ala.. aku pon pempuan.. leh kenal mana 1 bini mana 1 x... ahaksss... even dah berpuluh jantan tutuh ko pon.. kalo bkn isteri org tetap bkn... so aku assume pompuan tu awek dia...

ape yg aku nk cite ni... bkn pe... cuma... xsangka laa kerana duit... boleh membutakan mata org... CINTA tu ade harga yg fix rupanya.... sbb bg aku dgn rupa yg sekomersil tu... that girl leh dpt lelaki yg lebih baik.. means dr segi rupa paras... aku x maksudkan yg encem... tp yg sedap mata memandang... sayupp jekk...sejuk je bila bertentang mata... hahahaha.. juling kali pempuan tu... akekkekkeke..

bg aku duit mmg penting... tp smp bila ko nk kepit jek jantan tu.... dah laa huduh... tua... gatal lak tu... xkan kemana gak.. sok² jumpa pempuan len... terkontang kanting ko kena tinggal..

dr impression aku.. lelaki tu bkn laaa lelaki yg baik.... ade lagak dia.. aku dok perati jek... tp tah laaa pempuan.. ko yg nk... bkn aku kenal ko pon...

so utk kawan² aku tersayang.... sayang ke?? jgn laaa korg buta kerana cinta dan duit... bkn aku nk provoke lelaki² hodoh... yu guys pon manusia...tp aku xske lelaki yg hodoh ke encem ke... tp rasa wanita ni cm boleh dbeli².... ade duit leh pikat pempuan.. come on laa...wajah dan duit tu 1 bonus jek... ape yg penting...??? kerjasama mmg laa... tp dlm ati tu pon penting... skrg kite tgk byk yg bercerai...even kawen x smp sebulan pon nk cerai... persiapan bagai nk rak.. berbulan².. sah² 2-3 ari jek jd laki bini..ko mau mcm itoo?? akoo tidak!!!

ermm tepuk DADA tanya selera.. jgn tepuk kekuat kang bengkak dada yg sedia membengkak....

kaya@kacak???
bg aku tu hukumnye SUNAT jek.... dpt bgs laa... xdpt... xpe....cewahhh.. for me... aku nk lelaki yg ingin maju kata org xdtakuk lama jek... dan sedap mata memandang... cukup laa.. aku pon bkn CANTEK... opsss silap bkn SGT CANTEK utk memilih... Jodoh kan dtangan Tuhan..

p/s: kalo dia byk duit nape dia x p asah gigi dia ekk????

0 budak itam komen: