Wednesday, June 3, 2009

sunyi..sepi....

tu laa yg aku rasa skrg... even bibir boleh ukir senyuman... tp dlm ati..... sape yg tau.... kekadang aku rasa GIVE UP... aku cm gagal.... tp aku still mencari sinar harapan... yg aku sendiri xtau ade ke x utk aku...

aku asyik memikirkan ttg org.... tp org sendiri x pikir ttg aku... setiap yg aku luahkan.. dikatakan melalut... xde kena mengena... tp tu ttg hati dan perasaan aku... slalu aku terpikir... jahat sgt ke aku ni....

bila suatu kesalahan aku buat.... sekecil mana pon... aku kena hadapi situasi yg mana.. mcm aku wat kesalahan yg sgt besar..... tp aku redha.... Aku terus bersabar... selagi dia mau menerima aku... aku akan kuatkan ati aku hadapi semua ni..

aku manusia lemah... aku x suka menerima arahan dr org yg dia sendiri xbuat apa yg diarahkan pd aku... suruh aku setia.... mcm nk mampus aku setia... menahan segala godaan.. rindu aku luahkan sendiri.... sunyi aku tahan.... tp aku dibalas begini...

alasanmu semua berpunca dr sikap aku sendiri... aku tau aku melampau.... tp jgn seksa aku cmtu.... aku sabar... sb aku dah terlalu cintakan ko... ko ckp aku langsung x berubah slps dtegur... aku dah cuba.. aku sedar aku silap.... aku menyesal... dan cuba ubah sikap aku... tp kadang kala percubaan tu x berjaya... apa yg aku harap.. ko sabar.... bkn mendapatkan insan lain... saat ati aku masih lg pdmu.... ko xleh jdkan alasan sikap aku utk ko cari lain...

skrg aku rasa kite makin jauh... aku cuba happykan diri aku.. yes mmg aku happy... tp ade ms... aku jd emo... sape yg ske bila dkhianati... even aku da maafkan.. luka masih ada... even da xde luka... parut tu ada... terus terang.. sejak peristiwa tu... cinta aku pd ko.. sedikit goyah... ada kalanya aku rasa nk balas balik apa ko buat.. tp aku bkn cm tu.. bodoh if aku buat cmtu..

penat aku setia... aku xsanggup dperkotak katikkan... aku harap ko paham... aku x menunding jari pd ko.... sbb 1 jari aku tunding.. 4 jari lg tunjuk arah aku.... aku cuma nk ko pk... ko kata pempuan slalu buat ko cm ni... tp x penah ko kaji apa yg silap ttg diri sendiri drpd ko cite ttg org tu...

aku syg ko.. aku nk idup dgn ko... tp aku nk lelaki yg hanya ada aku d hatinya... aku la ratu dhatinya.... bkn bola yg dilantun ke sana ke mari.. fahami la aku...

kenapa dulu kite x cmni... bahagia je... skrg bila aku milikmu... seakan2 kita ilang arah.... plz... demi kebahagiaan... sama2 kite berubah..

terlanjur cinta~

waktu bergulir lambat
merantai langkah perjalanan kita
berjuta cerita terukir dalam
menjadi sebuah dilema

mengertikah engkau
perasaanku tak terhapuskan

malam menangis
tetes embun membasahi mata hatiku
mencoba bertahan di atas puing-puing
cinta yang tlah rapuh

apa yang ku genggam
tak mudah untuk aku lepaskan

reff:
aku terlanjur cinta kepadamu
dan tlah kuberikan seluruh hatiku
tapi mengapa baru kini kau pertanyakan cintaku

aku pun tak mengerti yang terjadi
apa salah dan kurang ku padamu
kini terlambat sudah untuk dipersalahkan
karna sekali cinta, aku tetap cinta

mencoba bertahan di atas puing-puing
cinta yang tlah rapuh

apa yang ku genggam
tak mudah untuk aku lepaskan

0 budak itam komen: