Thursday, June 4, 2009

part by part....

1st part....

even aku marah.. tp still aku igt kt dia... igt semua kenangan.. yg mungkin xdpt aku kecapi lg... aku hadapi semua dgn sabar.. tp sabar aku bkn berdiam diri.... sabar aku bising d mulut...

sempat aku edit beberapa gambar... xpenting pon.. tp mmg aku x leh elak utk mengaku yg aku rindukan dia... aku butakan mata tuli kan telinga dr mendengar atau melihat apa yg berlaku... cuma mulut je x mampu diam... even maki hamun pon aku wat xpaham jek.. sbb aku xkan mudah tercabar dgn benda2 cm tu..


2 gambr berbeza dgn individu yg sama


mmg aku xdpt terima alasan dia smlm.. since kul 11 pg until 12tgh mlm... br call aku berbalas.... mcm aku ni terhegeh2 lak.. tp aku senyum gak.. aku tolak tepi jek semua... bkn krn aku terima alasan tu.. tp sb SAYANG... bodoh kan... tp tu laa hakikat aku... aku dah terlanjur cinta pdnya... aku perhambakan idup aku utk dia... bkn maksud dia jdkan aku hamba ok~!!


bertubi2 dugaan dia bg kt aku... mungkin cuba buat aku jelak... tp sorry to say.. benda kalo aku nk.. aku xkan pernah lepaskan.. tp kalo aku nk lepaskan.. tanpa apa2 alasan aku leh wat...

syg aku pd seseorg mmg susah utk dibuang... aku harap ko belajar menerima aku seadanya... sbb aku trima ko ape adanya.. sbb tu aku ske lagu munajat cinta.. sbb lirik n melodi nya... byk nye sbb??? huhuhuhuhu.. pale otak pon da bengong...

2nd part

ermm arini aku pkai bj batik.. ahakss.. seksa gak td... sbb bj ni besar... and longgar... tah cmne akak tu ukur dlu.. hampeh... sib bek sebulan skali je pakai.. nk nek monorail... wat aku asyik terpijak sendiri.. hangin...

smlm sblm blk sempat ngumpat ngan fatheem kt meja aku ni... akekekekeke.. biasa laa cite ttg sugar daddy dia... wakakaaka en wahab tempang... kembng la tu en wahab kata cantik dan berhemah??? serius..?? yg xleh blah tu.. wahab leh tye ttg aku.. kenal x natasha... yg skrg kt UDA Land tingkt 13??? aku br 3 hari kt HQ... bila lak dia kaji aku kt tingkt 13??? and tau nama aku.... tp mmg mula2 aku msk UDA dia penah pandang aku dgn semacam pandangn.. aku ignore je laa... pelik aku.. to fatheem byk2 bersabar.. jgn smp blaku MENTAL DISORDER ok dear.... akekkekekeek

0 budak itam komen: