Thursday, June 4, 2009

utk renungan

b slalu suh aku bace balik.. entri² yang aku pnh post lam blog aku... so aku pon bace balik.. salah satu nye... berkenaan tanda org mencintai kamu. something like that laaa.. so aku nk highlight beberapa perkara... utk b renungkan.....


4] Orang yang mencintai kamu selalu ingin tahu tentang apa saja yang kamu lalui sepanjang hari ini, dia ingin tahu kegiatan kamu. -aku slalu wat cm tu... tp mungkin b rasa b dkongkong.. rimas

5] Orang yang mencintai kamu akan mengirimkan SMS seperti 'selamat pagi','selamat hari minggu', 'selamat tidur', 'take care', dan lain-lain lagi, walaupun kamu tidak membalas SMS-nya, kerana dengan kiriman SMS itu lah dia menyatakan cintanya, menyatakan dalam cara yang berbeda, bukan "aku CINTA padamu", tapi berselindung ayat selain kata cinta itu.-ni pon aku slalu wat... bkn sbb tips ni.. tp itulah aku.. bgn pg.. igt b.. sblm tido b aku igt..jarang skali b sms aku time bgn tido.. atau sblm tido

17] Orang yang mencintai kamu sering melakukan hal-hal yang SENGAL seperti menelefon kamu 100 kali dalam masa sehari. Atau mengejutkan kamu di tengah malam dengan mengirim SMS. Sebenarnya ketika itu dia sedang memikirkan kamu. -bila aku xdpt tido.. b aku cari.. xde org len... aku rasa cm aku idup skrg ni utk dia jekkk.. xperlu lelaki lain lam idup aku.

19] Jika kamu memintanya untuk mengajarimu sesuatu maka ia akan mengajarimu dgn sabar walaupun kamu mungkin orang yang terbodoh di dunia!. bahkan dia begitu gembira kerana dapat membantu kamu. dia tidak pernah mengelak dari menunaikan permintaan kamu walau sesukar mana permintaan mu. -slalu b tye aku.. itu ini.. kdg2 salah... aku btlkan b... mmg aku gembira dpt tlg b...

20.Kalau kamu melihat handphone-nya maka nama kamu akan menghiasi sebahagian besar INBOX-nya. Dia masih menyimpan SMS-SMS dari kamu walaupun ia kamu kirim berbulan-bulan atau bertahun-tahun yang lalu. Dia juga menyimpan surat-surat kamu di tempat khas dan segala pemberian kamu menjadi benda-benda berharga buatnya. -benda yg perlu lam hp aku.. adalah msg dia... slalu aku simpan.. syg nk buang... tp dlm fon b.. sume d buang.. sbb tkt kantoi pempuan len...

btl x b?? ape yg syg highlightkan ni.. sy wat?? so b renungkan... b ade buat x?? atau sekadar baca???

5 budak itam komen:

LeeN said...

LUMRAH LELAKI...

~natasha~ said...

pening aku skrg.... aku sket2 give up.. ahakss....

LeeN said...

tu dh tanda2!bullshit.last2 kite yg salah.

~natasha~ said...

HAHAHAH... tu laa pasal... slagi leh tahan... tahan je laaa... dah syg.... akekekekekekekeke

eloleos said...

hurm sabar ok..walaupon kita perasan tanda tanda dia berubah..baersabar..tanya pada hati.. apa yg kamu mahu dalam hubungan ni.. sejauh mana matlamat kamu dan dia dalam hubungan ni..saya seperti kamu.. membuat ape saya seperti yg tertulis di atas.. mungkin lebih dr itu.. tapi percayalah..walaupon dia tak balas apa apa.. tapi dalam hatinya.. dia rasa bertuah kerana ada sesorang yg terlalu mencintai dia..mungkin dia tak pandai nak luahkan seperti kita lakukan..tapi dlam hati..dia pon sayang kat awak .. bersabar ok..