Tuesday, June 9, 2009

TETIBER....

tetiber aku teringt zaman2 skola dlu.. ahakss.. ye arr memandangkan skrg ni musim cuti...dah pertengahan tahun lak....

bende yg aku paling excited mase zmn skola.... adalah.. nk menant hari pertama buka skola... sbb pe??? time tu laa dpt pakai bj yg baru... kasut baru... beg baru.... ahakss... leh eksyen ngan kengkawan sape nyer beg skola lg best... canggih and cantekk.. hahahahaha... bdk2 kan...

pastu aku plak ade sorg dak pempuan ni mmg tak lejh tgk aku bgaya lbh sket... dia pon akan beli yg lbh bgs laa konon nyee....kalo dlu zaman2 aku skola jenama yg femes... body glove.. tropicana life laaa... tah hape² lg... skrg lg laa mcm²... beg skola yg paling mahal aku penah pakai rasa nya beg skola MUFC... perghhh bergaya jek rasa... MU femes giler time tu. rasa cm bangga jek org pandang kite ngan beg kite.....

tang kasut aku x memilih sgt... janji ade.. tp ade sekali tu.. aku beli kasut skola nike.... pastu duk asrama kena curikk.. kuang ajo pencuri tu~!!!!... balik2 dr beli kasut.. x sempat2 lg... trus nk ikat tali.. pastu siap try.. tunjuk kt mak... tah hape motif aku pon xtau.... wakakakakakaka..

seronok kan dpt pakaian baru.. kasut baru.. beg baru... pencil case baru... akekkeke.. serba serbi baru... tp aku nk tegaskan disini aku xpernah yek menggunakan beg tarik tu.... adesssss..

sumer tu dah lama berlalu... dan x kan kembali lg... skrg ni nk beli kasut pon pk 100 kali... wkaakkakaakak.. sbb duit sendiri.. kekadang.. terlampau ikut nafsu... dah beli br nyesal.... sesungguhnya... heels ke... sandal ke.... xdpt menandingi kehebatan dan kepoyoan ketika kite dpt beli kasut skola warna putih...

0 budak itam komen: