Friday, June 12, 2009

rabu dan khamis......

ari rabu mlm aku ngan bf aku p jenjalan... sekitar kl.... since dia baru smp dr kedah.... kitorg makan bekal yg dbawak dr kg.. ahakss...
berselera aku makan nyeee ditambah b masak kaki ayam masak ape tah??? main campak² jek bahannye.. aku tlg kaco jek.... sedap~!!

dah jalan ke hulu ke hilir.. kitorg decide utk lepak kt dataran merdeka.. cm biase laaaa mulut kami ni mulut puaka ade jek yg nk dcomplaint... ahahhaha.. tp yg xleh blah tu.. ade laaa beberapa bdk² remaja ni... dok minum liquor + coke... ermmm lantak arr diorg tp muka hampeh and berlagak dok pandang² kt kami... tau laaa kami ni cantekkkkkk... aku pon x heran ko nk teguk air puaka ke hape ke... so kami trus arr berborak sambil kekadang terganggu oleh budak2 td... and ade plak mat² rempit yg tunjuk skill laa kate nyee... bg aku cm bodo jek.... cm tgk sarkis percuma lak.. uishh syok gak dpt tgk sarkis... ehh jap... sarkis ke sarkas??? poneng pale acik ni..... kalo salah mintak hampun laa yerkkk.. yg x tahan tu.. dalam geng badut ni ade sorg pempuan... perghhh bkn men dia kepit lg sorg jantan tu kt celah kelampang dia.... laki tu pon muka pasrah jek... ye arrr.. da mabuk gaknye...

bf aku sempat dok ngutuk ade 1 keta tu dok benti depan kami... bf aku ckp berbunyi cm ni laa....
'cian keta bapak dia.. sok nk p angkut sawit tgk² da xde myk keta, anak dah guna'
aku pon jwb lah... 'ishhh pepandai jek. mana tau mmg keta dia??' innocent giler jawapan aku kan... kelass....
bf aku ckp agi 'ala b tau laa... tgk keta tu masih dara semacam jek.....pempaham laa keta org muda cm ne,... keta syg sendiri pon syg make up.. ni lak lelaki' adehhh kite pulak yg jd bahan... akekekeke....

so kitorg borak² smp kul 4pg... bkn pe lama dah x nyembang cm tu... dpt gak meleraikan kekusutan ke hape... seronok gak.. sbb memula kwn ngan bf aku pon kitorg slalu overnight....lam keta... duk lepak kedai mamak.. smp pg... byk benda dpt dikongsikan...

so pastu kitorg p cari kedai makan... cari kt kg baru.. ahakss... so kitorg makan laa hape2 yg patut... aku balik and smp umah... kul 6 pg?? akekekeekek... mampos... sib bek aku cuti ari khamis... saje je... nk spend time ngan bf aku..

so khamis.. tghari gak aku bgn... tu pon kira awal laa.. sbb byk plak peminat call.. cesss~!!!!. so aku p beli sardin... aku masak sambal sardin...mkn dgn lazatnye... then aku p tdo smula.... hampeh kan....

kul 4 ptg aku terjaga....ujan time tu.. mmg syok kalo tido... dlm kul 5 b ajak p kuar.... aku tye p mana,,,, dia ckp memane je laa... dlm kul 6 kami kuar.. hampehhhh jem nk mampos... sbb aku decide nk pg midvalley...

smp midvalley dlm kul 7suku gtu... adesss tension aku... b ckp jgn memarah... xla... aku x marah... bengang sket jek.. bluwekkkkk.. so p GSC..... tgk wayang ape yg ade... ermmm pale otak aku ni cm nk tgk jgn pandang blkg congkak.. since cite klako kan.. tp tkt rugi lak... so aku pilih DRAG ME TO HELL..... kul 9:30 mlm.. so kami makan dlu.. and b sempat beli pouchbag NIKE.... aku yg pilih.. and aku rasa ianya smart.... RASA hepi aku tgk b beli barang² baru... sbb sepanjang aku ngan dia xpernah lg aku tgk gaji dia beli brg baru.. bln ni dpt beli kasut camel and pouch bag....



DRAG ME TO HELL~perghhhh cite ni mmg menyeramkan laaa.... sbb ade sound effect yg sgt best dan juga antu dia ske dtg mengejut.....cite ni mengenai seorg pegawai bank christine brown yg dkunjungi sorg pempuan gipsi yg rumah dia nk d lelong... org tua tu cm freakk so pempuan ni tkt laaa... smp tah cm ne.. dia xsengaja buat pempuan tua tu malu.... so pempuan tua tu curse si chris ni melalui butang baju dia... selagi dia pemilik butang baju tu.. dia akan diburu dan ade ms 3 hari sblm d heret ke neraka... butang yg di curse kan tu
kubo kena gali balik... ko igt ko selamat???? aku lak emo


paling kelakar b laa..... sblh dia ade couple cina tu... yg pompuan maintain... yg lelaki tu... dok terkejut... bila dia trkejut bf aku pon same laa... smp lompat² dr kusi..... wkkaakkakakak... aku jugak yg relax... tp ade part2 tu... aku nyorok kt bahu bf aku... sbb aku xske terperanjat ni... hampeh...cite tu ok,.... cuma ade certain part tu... bila slow.... slow giler jln cite dia... bila time action tu.. mmg berdoyon².... tp yg aku xleh blah tu... bile pempuan tu p umah pempuan tua tu utk bg explaination... and pempuan tua tu br jek mati so tah cm ne dia terlanggar keranda pepuan tu... smp mayat dia jatuh hempap pempuan muda tu....hahaha..tercatuk muliut si tua tu yg xde gigi kt mulut pempuan muda.... siap ade lendir² yuckkkkk kembang tekak aku....

bf aku ni leh tahan gak penakut dia.. hahahahha.. kelakar plak aku rasa.... tah pape jek dia ni... ahahhahhha... balik tu sempat gak p minum kt mamak area sentul sane... leh tahan gak teh tarik dia.... roti telur b pon sedap.. yummy... after that balik tido... sbb aku keje jumaat... hampehhhhhh malas nyeeeee..

0 budak itam komen: