Monday, June 1, 2009

KO LUPA JANJI



ERMMM skali tgk cm tajuk lagu plakkk.. tp tu laa hakikatnya... b dtg ari khamis.... mlm... aku tgu dia as usual... dia dtg awl sbb katanya ade keje esok.. kt MINDEF.. aku iyekan aje since aku caye kt dia.... so jalan2 jap... balik arr sbb sok keje...

jumaat aku keje cm biasa.. since ni last day aku kt UDA Mall.. ade la sket jamuan utk aku.. then ade gak aku dpt beberapa adiah.. ahakss...
so balik tu dia dtg kt aku d puduraya.. cm biasa je laa... dia ajak p mydin... p laa kami ke mydin... ahakss da setel beli barang.... pg plak tesco ampang...
syida.. membe mase keje celcom pon dtg.. so we had a lot of chats laa kt umah.... giler tol otak dia tu... ahakss... diorg duk merokok rokok tah hape name nye..yg disupply oleh bf ju are... aku tgk je.. aku ade prinsip aku.. akekeke...
sabtu.... b ajak tgk wayang... cite night at the museum 2... so kitorg make decision utk p kt Times Square.... time tu kul 2 ptg... dpt beli tiket utk kul 4.50... lama babe nk tgu.. tu pon baris ke 4 dr depan... akekekkke..... xpe la janji bersama yg tersayang... cite quite ok.... x membosankan.. aku ske..

jumpa kali ni... b ade sket lain ngan aku... kerap berkepit ngan hp dia... aku rasa sume tu,,, tp aku diamkan aje... itu jenis aku... smp time aku akan meletus gak..akekekke...

so if b bace entri aku ni.. aku mtk maaf byk2... mungkin aku ni bkn yg terbaik utk dia... tp if dia jumpa yg lebih baik.. aku dgn rela hati akan lepaskan dia.... aku xske berebut2 ni... tp aku tetap syg dia... smp mati...

sbb aku dah ade impian aku sendiri dgn dia.. tp kalo dia x sudi utk bersama dlm impian tu.. ape aku leh wat... cinta bkn utk dipaksa2... aku pon penah paksa diri utk cintakan seseorg.. last2 makan diri aku balik.. so aku x mau berlaku pd b plak.. if dia nk kt aku.. aku 1000kali lg nk kt dia... dia aku anggap cinta terakhir aku.. dia cinta yg sering aku munajatkan.... so b... pk laa ape yg terbaik... ape pon keputusan b... aku ikut... jgn tipu aku.. tu je aku mtk.....

0 budak itam komen: