Thursday, October 8, 2009

aku... lagi² aku... wat pe cite ttg org len.....

smlm... aku p laaa... kuar ngan member... x p memana pon.... area sg petani jek.,... dia dtg dr Bkt Mertajam.... aku malas nk travel p sana.. aku suh dia dtg SP......

kitorg duk lepak2 minum2 jek... ahakss....xlaa lama sgt.. sbb aku menumpang umah org.... so x elok balik lewat.... dia ckp.. cpt2 arr cr umah sewa... leh ronda².. wakaakakakkaa.. nk mensetankan aku serah laaa kt dia....

memandangkn both of us x familiar dgn SP... kitorg men lepak2 jek kt memane kedai... huhuhuhuh.... tp ronda² sg petani ni... quite maju gak... tesco jek ade 2 bijik....

aku ckp kt member aku....

ni korg kate PEKAN SP... ni bkn pekan... ni
BANDAR
.... ahakss.. pastu dia explain.. kt utara ni.. org pgl bandar tu pekan... hahahaha... br aku taw..... malu sendiri plak.... huhuhu.. lalalalaalal

ujung mgu ni.. aku cari umah arr.. aku segan arr duk umah org lelama.... MISS INDEPENDENT... kena laa survive kt memana pon.....

aku tgh demam + batuk... yg membuatkan aku xlena tido... adesss.......

0 budak itam komen: