Tuesday, October 6, 2009

marketing...

ermmm td aku kena brief ttg MARKETING..... something new for me..... penerangan yg sgt skema... wakakkakak.. memula aku mampu laa nk angguk kepala n menyampuk.. tp smp 1 thp... adesss.. ngan lapar pewot... aduyaiiii....

sib bek HERO dtg menyelamat... iaitu.. en fahrul.... yg sgt sempoi.... aku hepi ade bos cm dia... big boss pon ok gak.. en yazid... pagi² aku p ke biz support unit... dia tegur... amboi ceria nya kaler... nampak romantik.. motifff sgt en Yazid kate cm tu.... ahakss... tp aku syg baju pink... howt pink tu... ahakss.. bila pakai mesti sme tegur..... ahakss.... en fahrul menyelamatkan aku dr mengantuk yg amat.... dengan citer dia yg sempoi.... adussssss...

bila yerk aku nk ronda² penang ni... ermmmm where to start.... 1 benda aku pasan kt cni... org cni sgt relax.... bwk keta slow... xperlu nk rushing... ermmmm kalo p mkn pon... ko adalah insan yg bertuah if apa ko order tu smp kurang dr 10minit... ahaksss....

esok aku pg site.. yahoo.... pg2 abg art da sound...

JGN PAKAI BJ KURUNG
.. pakai tshirt... yesss.. ai like.... tp kak mas kate jgn pakai JEANS... ermmm aku pakai laa suar khaki esok....

akhirnye aku blaja something new... dr hanya PROJECT things... ahakss... aku mula suka kt cni.... and ati aku tenang....

oh ye.. smlm after balik kje.. aku p jumpa pakcik aku.. kt jusco seberang perai... huhuhuh... dia ajak lepak starbuck... ako pon order laa ape aku mau... yummy..... ala... bkn slalu pon... kan.. kan.. kan....

hubungan aku ngan zamri pon... biasa² je.. aku dah mampu terima hakikat.. dia lebih sesuai menjadi kawan aku... ermm aku masih lone ranger... and.. aku akan teruskan cm ni... xperlu nk kalut sgt laa nk berlaki ke.. nk ade bf ke.... aku nk enjoy life aku.....

0 budak itam komen: