Monday, October 26, 2009

weekend aku


hari ni aku pakai baju keparat... ades... besar giler... agaknye mase ukur tu.. badan aku besar dr skrg.. ehehehhh... mmg siyes.. aku tgk kak zira pakai ok2 jek... aku da cm matron kt spital... akekekeek... lengan da kalah baju kurung... )_*()*&(^&%$ x kuase aku.. ilang ayu di opis.....


sexy giler baju ni... terdedah leher aku ngan atas dada... ades.... nampk lak lurah2 kang.. sape nk jawab?????

smlm aku p ronda².... niat utama nk cari bilik sewa.. alhamdulillah aku dpt sewa 1 bilik... dgn rege yg ok laa... kt seberang jaya...

pastu.. p mkn².. then terus p ke pacific.... sbb org yg menemani aku ni... nk p tgk enset... memula dia nk cari SONY X1.... tp then ade lak 1 enset tu... baru release ari sabtu... SE AINO... cun siot keler putih.... survey kt pacific.. harga RM2399.... hehehh...aku pon hasut2 arr dia.. ok what.. heheh... dia ni ske benar tuka enset... enset dia pon da cukup canggih dah.. SE C705 kot.... LUPA la model...

SE AINO ni... cam dia 8.1 MP... then ade WIFI... GPS... semua complete laa... ade both touch and cannot touch punye screen.. heheehhee.... cun giler.... aku hasut ckp X1 da lapuk.. org x pakai da.. cam pon br 3.2 MP...

then... da puas survey.. kitorg balik ke SP.. pg kt tesco... kt sane... nah ko... org tu nk bg SE AINO tu RM2000... sbb nye... dia xbrani nk jual enset mahal cm tu kt sane.. xjalan... so 2000 pon kira ok.. ape lg.. kawan tu menggedik dah... ujung mgu ni kate nye nk sambar... pastu ade lg canggih SE SATIO... akekekek... 12.1 MP... waduh... tp rege.... RM3288... wallaaa.... smart gak kaler merah.... ske aku tgk... aku hasut dia lg... dia kate.. xmampu laa yg tu.. ehhehehe.. br taw....

aku ske tgk N97.... smart gak... tp dia xminat nokia.... aku pon kurang gak kenan kt nokia skrg...
seharian bjalan... pukul 9 mlm dia send aku balik.... sbb dia nk msk keje kul 11 mlm.....

ujung mgu ni aku pindah laaa....

0 budak itam komen: