Thursday, October 1, 2009

i'm happy....

hepi laaaa aku rasa skrg.... every day ada je benda yg aku wat.... and aku hepi.....
smlm.. aku kuar dgn sorg kwn lama... yg lama dah syok kt aku.. tp aku slalu mengelak... sbb aku ade bf... so aku kuar mkn² ngan dia... nice dinner... br aku rase... happening gak mamat ni....
kelmarin... aku.. fatheem.. lan... and faiz.. akceli diorg ni kawan fatheem... tp boleh masuk arrr...p lepak makan² kt times square...pastu aku hantar mak datin diva tu p kt stesen LRT bdr tasik selatan... cian nk balik putrajaya kan..... baik kan aku?? ann ann ann.... seronok arr borak2... mengutuk... tah hape2 lg... aku hepi....
pastu... isnin lak.. aku kuar ngan abg duda... dia blanje aku makan... tp x lama kuar ngan dia... sbb aku pon penat.. dia pon ade keje... so mkn... sambil borak... pastu balik... nk balik tu dia bg aku duit... aku reject... dia ckp wat byr minyak p penang... segan arr... selagi mampu aku gunaaa laa duit aku.... ahaksss...
pastu dia kata... if ade masalah kt sane... call jek... adesss terharunya bila ada org care cm tu dgn aku... sdgkn selama ni... aku duk kejar2 seseorg... tp dia kejar betina lain...
aku hepi skrg... aku xperlu jaga ati sape2.... sebaliknye... org yg jaga ati aku... life yg colorful.. Aku tglkn kt blkg.. semua kerana cinta... tp bila dah jatuh... and tersedar.. baru aku tau.. kt blkg aku sentiasa ada org² yg sygkan aku... yg sedia utk jadi bahu utk aku bersandar... jd tangan utk aku berpaut... sbb tu aku sygkan kwn2 aku.... diorg lah treasure aku... mase ni... sentiasa ada xkira masa... thanks guys...
yg ada skrg.. memori antara aku dan dia... xde lg NZ... semua aku dah bungkus... dia pon dah campak aku... mmg aku masih teringt... tp aku akan cuba kikis sket2....
yg aku terkilan tu... saat² aku nk tglkan kl.. br aku rasa kebahagiaan menyelubungi idup..... aku lak kena transfer penang.... uwaaa...

0 budak itam komen: