Wednesday, October 21, 2009

lucah.. siyes... x tipu

hari ni seharian xberada kt opis... sbb nye... byk sgt agenda kt luar... ahakss....

aku, kak sue, kak mas, kak fiza ngan eja p ke alor setar sbb ade customer nk beli unit kondo THE BREZZA kt tg tokong....b4 pg... singgah sg petani sbb diorg nk clearkan cek utk komisyen diorg.. ahakss... pastu pekena rojak.. ngan air jagung... perghhh sodap....

then pg laa kami ke alor setar.... syok gak p ngan diorg... sbb sme sporting.... ahaksss

customer tu quite fussy gak... abes di ajak nye feng shui master... utk tentukan lot mane dia patut beli.. wkakakak... geli ati aku.. bkn aku percaya mende2 cmtu... but it's good utk customer chinese... sbb diorg kan pecaya kt feng shui...nk tau mane sunrise laa sunset laa... kedudukan cermin kt mana laa yg ade ong... pening pale den....

pastu balik dr alor setar p gurun lak.... sbb diorg nk settlekan loan... ahakss... teruja gak aku tgk.. adesssss... sabar natasha... blum masa lg.. ahaksss

then balik kepala batas... p makan laksa... laksa sajorkkk.... ahakss... otw balik ofis... eja ckp la.. sejak kawen.. org sme dok ckp lucah2 jek ngan dia... then eja ni jenis selambe jekk...
dia cite ade org ni tye dia...

sejak kawen ni... nape laaa sore dia makin kecik....

kami sme bimbo gak... ape kena mengena ngan sore kecik...

pastu dia ckp lg... org tu kate..
sore makin kecik.. tp mulut makin besaq....

diorg pon ckp la........ kalo bab mulut makin besaq tu diorg paham..... tp yg sore makin kecik tu x paham...

kak mas menyampuk....

ye laaa mlm² dlm bilik.. xkan nk sore deras....

sme gelak.... pastu eja ckp bkn pasal tu......

aku tetibe gelak.. sbb aku rase aku paham maksud dia... wakakakaakaka.... diorg tye apsal aku gelak... aku ckp la aku paham dah maksud eja tu... abess arrr aku kena bahan.. sbb aku sorg je x kawen lg....

pastu eja sambung....

mana x sore jd kecik... kalo ade jek benda yg masuk lam mulut...

vavi jek ayat dia.... sme gelak arrr 1 keta.. siap suh aku kuar dlu.... hampehhh... btl laa pe yg aku imagine tu... wkaakakkaa...

pastu kak mas ckp...
kalo yg tu.. xyah malam.. siang pon boleh....

siot kan diorg ni????

eja ckp lg....
bayangkan aje kalo karaoke hari2... bleh hilang sore......

akhirnye aku laa yg gelak paling kuat.... rosak minda aku... ahaksss...

inikah contoh dan tauladan??? aku pon xtau... ahakss.. alahai nk kawen gak laa cm ni.... mane tau leh kurangkan bunyi sore yg ala2 guna subwoofer.... ahaksss~!!....

5 budak itam komen:

BULLET said...

ceh...lucah tol...xsesuai untuk bebudak...malas bace...hahahaha

~natasha~ said...

malas bace ke ko bace berulang kali... ahaksss

BULLET said...

aku xyah bace la...teros buat jek...lalalalala

Loyer Lelaki said...

ko ckap pasal mulut ke 'mulut"? aku x faham arrr

~natasha~ said...

mulut laa...ades.... ko ni teruna desa btl laa.....

weiiii bullet.... ko suh bini ko........ adesss....wakakaakkakakaa