Friday, October 16, 2009

keliwon di hari raye~!!!

ermmm smlm kt tg tokong tu... group² ceti xde... ape kena mengena ngan diorg??? so kami group sales and marketing ni laa yg bertungkus lumus.... MERASA MAKANAN... heheheehehe.... syok gak... ade satay... kuih².. nasi tomato... roti jala.... pastu ade ketupat palas... something yg aku xdpt jumpa kt melaka..... mean kt umah family aku laaa.......


bila dah penat duk bwh... naik laaa p show unit.. best sket.. ade air cond.... rumah dia nice laa.. just ID dia sgt laaa berlebihan....aku kurang ske.... and ID yg melampau tu menyebabkan master bedroom nampak kecik.. ermmm ni personal review aku... ahakss.. ye laa yg org beli tu basic unit.... mane ade ID² ni... ahaksss.. yg ado... padang jarak padang tekukur.... akekekekekeke...
tetibe ade lak org² yg duk bertanya kt aku ttg umah tu... since aku baru je lg... aku pon sket terpingga²... tp sbb aku ade sket² experience... aku dpt laa handle... show unit tu pon baru je siap.... tu pon leh sold out.. giler laa org beli umah ni... ahaksss..... dia tye aku ttg sliding door laa... bilik air laa.... harga show unit pon dia tye.... ermmmm aku hentam je.. ckp price show unit ni blom finalise lg.... after sme unit dah sold... baru laa tetapkan nk jual brape.. sbb kena jual ngan ID skali.... so kalo ade sket kecacatan bila org dah dtg² tgk.. semua tu cost... kena amik kira..... logik x????


then da malas duk kt show unit.... aku trun kt bwh... tetibe aku terpandang 1 keta.....CALDINA beb... maka.. turun laa seorg prince charming dr keta tersebut... waduh.. smart dowhhh... aku jd gatal tetibe.. heheheheeh.....dah laaa bergaya... encem lak.. keta cun.. pakej²
pastu nk jdkan cerita mamat tu berdiri lak sblh aku... bleh pengsan cm ni... dgn harum nyeee dia...ai like....

pastu aku pon pg laaa kt group keliwon²(sales) yang dok lepak sambil makan... maka makan laaa kami..... sedap wooo makanan iteww....


xlama lepas tu mamat tu balik.....meluncur laju dgn keta caldina dia.... sambil makan.. aku pandang je.... ohhh cintaku~!!! wakakakakaka.......


pastu da ptg2 tu dtg lak sorg mamat ni.. dgn idung nye yg tercatuk... ahakss....bleh tahan laa... tp kurus giler... u know my taste... ahakss...


so keliwon bernama eja kata...
wei.. hang p ngorat mamat tu... hg tgk hidung dia... amboi....

aku pon ckp....
xmau yg tu.. nk yg pakai caldina tu... ade umphhhh....

pastu eja ngan kak azie kata....
yg tu kami punye... dr dia xkawen... aku tackle.. smp kawen xpdt2... tpakse kawen ngan org len... hehehee.....

ermmmmm da kawen ke mamat tu...
aku tye lg...

baru kawen... ermm same laa cm eja jwb nye... ahaksss...

then.. aku dpt taw.. mamat tu... seorg LAWYER.....

cesss nape laaa skrg ni... di sekitar aku hanya ada org² da kawen....??? keji btl......

weiii lelaki bujang.... dimanakah korg???????? sila jwb.... aku tye ni... siyes!!!!!.....

2 budak itam komen:

BULLET said...

lelaki yang best sume dah jadi laki org...so tinggal la yang xbest jek...huahahahaha

~natasha~ said...

xpe laa.. demi lelaki seperti tu.. aku rela dimadukan.. ahakss...... tetibe statement aku tuko... ikut keadaan laaa bai~!!!