Wednesday, October 28, 2009

SONY ERICSSON AINO

SMLM aku p laa teman member aku pg beli enset SONY ERICSSON AINO.. ahakss.. comey sungguh.. kaler putih.. tp yg x syok nyer xde cam depan... so kalo nk 3G.... x leh arr nampak muka org tu... ahakss...

aritu p tgk harga dia RM2K.... tp smlm p dah trun sket... RM1995... ahakss ape lg kawan tu sambar tros...

aku pon sempat laa berangan ngan enset tu.... aku p gatal tangan wat semua setting... nk set kan 3G... sme.... model xde lak lam senarai... aku p call maxis centre.... huhuuhu...

aku sendiri x penah pakai fon latest² ni........ xmampu... hehehe aku ushar² gak fon... kan best if ade org yg sanggup nk sponsor fon... yg murah2 pon xpe... janji ade 3G... heheheeh... demand x????

mengantok mate..... smlm aku tido kul 4 lbh... adess.... mata x ngantok... panas je lam badan.... uwaaa...

arini boss xnk ajak p memane ke???????

0 budak itam komen: