Wednesday, July 22, 2009

bila dahi tak lagi seperti dahulu

xde benda nk share sbnrnyee... aku cuma nk mengadu pade yg sudi membaca.. ahaksss
td aku p laa ke tandas kt opis ni hah... dah selesai sme... dgn konfiden nyee aku buka laa pintu toilet.. then aku betul²kan kain aku supaya x cecah lantai.... smbil berjalan ke luar dr tandas nk g kt sink...

tetibe.... adehhhh aku terLANGGAR tempt pengering tangan tu.. adehhh sakit giler dahi aku... cm mane leh langgar pon aku xtau arr.. mereng jap pale... ahaksss... tkt gak ilang ingatan....

kuat aku rase bunyi berlanggar tu... kurang laa duit hantaran cenggini... ahakss... dahi aku yang comel telah dinodai... x relaaaa.... nk ngadu pd bang toyib.. sure aku kena gelak...

now.. aku rase cm pening2 je.. wakakkakakakaka.. hepppp!!! dun u dare gelak kan aku. aku je leh gelak.. kan aku da kate.. aku nk mengadu....sib bek x lari alignment dahi aku...

so oleh kerana aku dah mengalami kecelakaan ni... maka sumbangan dalam bentuk wang tunai dr kalian semua amatlah dihargai... sila komen ye untuk mendapatkan no akaun bank aku... ahaksss...

SEKIAN... terima kasih...

pecah kaca pecah gelas
sudah bace bgla sumbangan ikhlas...

6 budak itam komen:

maX said...

sumbangan x ikhlas boleh? sumbang mahram ke.... :guling::guling:

~natasha~ said...

ishhh jgn ko praktikkan max.. nnt jd keluarga 69 lak... ramai lg pempuan out there.. jgn jadikan adik atau kakak sebagai mangsa... wakakakakaka

pesanan ini ditaja oleh kilang cap ayam

i.am.belle said...

hahaha terpaksa gelak mmg kelakau haram.


kalau bengkak tuam dengan telur rebus lepas tu telur tu makan dgn kicap pun sodap!


xD

~natasha~ said...

nasib baik mek sorg je lam toilet. kalo tidak hot story mek smlm... mau terpampang gambo mek kt notice board.. ahakss...

ekiyus me.... telur ape tu?? akekkeekkee.. adakah ape² jenis telur pon bole.. atau ade yg spesifik...???

i.am.belle said...

telur apa-apa pun boleh asalkan namanya telur. telur orang jangan eh. ops

lalala

xD

~natasha~ said...

wakakakkaaka... telur org xpayah rebus kot.. tros leh tuam... wakakakakaakakaa