Friday, July 24, 2009

kisah yg ade aku kisah!!!!!!

salam.....

aku skrg rajin gak blogwalking... and aku ade gak laa beberapa blog yg menjadi pujaan atiku.. yg sering aku kunjungi bila aku rase bosan... sbb membaca citer2 diorg ni sket sebanyak cm memberi ilham utk aku.. and ade gak yg kekadang cm same je penah berlaku pd aku... BEST KAN??? x best?? lantak korg laaaa

salah 1 fav blog aku adalah.....--> konotasi... aku x kenal sape penulis blog ni.. tp cm best.. and dia seorg cikgu.... so bila bace blog ni wat aku teringt pade seorg kawan aku.... yg juga seorg cikgu...

dlu mase aku blaja.. kitorg slalu borak lam fon...aku cite ttg perihal study aku.. and dia cite ttg keje dia.. katanya jd cikgu skola ni mmg memenatkan.. org nampk je mudah tp sbnrnyee... payah... ahhaah.. yg best tu dia ni dpt mengajar skola yg majoriti student nyer bkn melayu.. mostly indian...

1 cite dia yg aku rasa aku igt smp skrg ialah 1st day dia mengajar skola tu... dia suh anak murid dia buat sesi ice-breaking... murid yg pertama bangun dan bgtau nama...sume2 laa yg biasa... tp bila ditnya apa hobi dia... budak tu jawab.... POLIS......

aku bantai gelak bile dgr.. sape nk disalahkan... wajar ke cikgu tu gelakkan anak murid dia??? ermmm tah laa... kalo aku laa cikgu tu.. aku gelak jek... lawak masterpiece tu.. ahakss...

tu je nk cite.. byeeeeee

hefi weekend...

0 budak itam komen: