Thursday, July 30, 2009

jgn... !!!! israel.....

last week aku p umah makcik aku.. yg terletak kg KG MELAYU SUBANG... sbb sepupu aku wat aqiqah utk anak dia yg baru lahir.... ermmm aku tah bila lg... sabo natasha... sabo....

jumpa laaa kami dengan sedara mara yg da lama x jumpa... ni family blah bapa aku... sjk bapa aku meninggal.. dah x brape nk rapat lg... ye laaa raya je kot jumpa.. tetiber jek nk p umah org kang wat org benci jek.. x gitu....

sorg sepupu aku ni.. dia ada anak yg sgt becok... ADIRA name budak tu.. br masuk skola.. ermmm kalo bab bercakap... serah laa kt dia.. dr bgn tido.. smp nk tido balik... xberenti dia ckp... kekadang aku pon nek rimas lak...

sepupu aku ni cite laa.. ttg dia p jenjalan ngan family dia.. tetibe cm terasa nk minum ice blended STARBUCK... sepupu aku tu br gak bersalin.. so gak nye da lama x minum bende2 cm tu.. teringin laa... so dia ckp kt laki dia.. nk beli ice blended starbuck.... then anak dia yg adira ni dgr.. trus dia kate......

JANGAN!!! ISRAEL.....

sepupu aku ni pon terpinga² laa.. nape gaknye anak dia ckp cm tu... dia pon tye.. mane anak dia tau pasal israel² ni... si adira ni kate.... cikgu kt sekolah ckp... jgn minum kt starbuck... sbb starbuck tu israel... tp bila ditanya israel tu ape.. haremmmm dia xtau... ahaksss

baru aku tau kanak² kat skola dididik cm tu ke?? sbb zaman² aku dlu.. xde cikgu cite cm tu... aku x tau ni part of cam org kate utk mendidik anak2 supaya bencikan keganasan dan penindasan kira cm part of learning process atau pon.. just certain cikgu nk provoke.. bgtau anak murid.. tp x jelaskan sebab boikot tu...

pas dgr cite tu.. aku gelak arrr... pastu aku p kt adira.. aku tye dia...
DIRA.... ape lg ekk yg israel punye.....

dia pon dgn spontan jawab....
KFC... MCDONALD'S....


p/s:ermmm aku pon terpikir... bgs gak cikgu tu.. xde laa diorg pow aku kfc ke mcd ke...
TQ cikgu...ok laa tuuu

0 budak itam komen: